۰

اطلاعیه مبین نت درباره جبران خسارت مشترکان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
اطلاعیه مبین نت درباره جبران خسارت مشترکان
آیتیمن - در اطلاعیه این شرکت آمده است: شرکت ارتباطات مبین نت از بدو فعالیت درکنار تلاش مستمر بر بهبود خدمات ارتباطی و اینترنتی، یکی از اصلی ترین اهداف خود را صیانت از حقوق مشترکان دانسته است. برهمین اساس در اختلالات اخیر اینترنت بی سیم ثابت (TD–LTE) علی رغم اینکه منبع قطعی اینترنت کاملا بیرون از شبکه مبین نت ایجاد شده بود، تمام تلاش خود را برای اتخاذ یک موضع مسوولانه بکار گرفت تا از طریق رایزنی های مستمر در کم ترین زمان ممکن وضعیت شبکه را به پایداری برساند. 
مبین نت به خوبی می داند در شرایط ارتباطی کنونی کم ترین اختلال در شبکه می تواند خسارت های بسیاری را متوجه مشترکان اینترنت کند. برهمین اساس بدون آنکه الزامی از سوی نهادهای مسوول، به ویژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی متوجه این شرکت باشد، از همان لحظه ی اول، جبران خسارت ناشی از اختلالات را به عنوان نقطه آغازین فعالیت پس از پایداری شبکه اعلام کرد.
با وجود بروز اختلالات به صورت پراکنده، مبین نت در راستای جلب رضایت مشترکان خود، حداکثر زمان یعنی چهار روز را ملاک جبران قرار داده و به هریک از مشترکانی که دچار اختلال در استفاده از اینترنت شده اند، فارغ از زمان های قطعی و وصلی، یک طرح 4 روزه با حجم 80 گیگابایت (40 گیگابایت روزانه + 40 گیگابایت شبانه) اختصاص داده است. این طرح در بانک هدایای حساب کاربری مشترکان ذخیره شده و پس از پایان طرح فعلی قابلیت فعال سازی خواهد داشت. بنابراین لازم است مشترکان در زمانی نسبت به فعال سازی این هدیه اقدام کنند، که طرح فعلی آن ها به اتمام رسیده باشد. چراکه طرح هدیه، جایگزین طرح قبلی خواهد شد. بدیهی است پس از پایان طرح هدیه مشترکان می توانند هر طرحی که تمایل دارند را انتخاب کنند.
در پایان این بیانیه آمده است: یکبار دیگر از تمامی مشترکان اینترنت TD–LTE و هچنین طیف وسیعی از مشترکان سازمانی که به دلیل این اختلال دچار مشکل در انجام فعالیت ها شده بودند، عذرخواهی می کنیم. بدون شک بزرگترین دستاورد مبین نت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، جلب رضایت مشترکان خود بوده است و این مهم، با هیچ منفعتی قابل معامله نخواهد بود.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۰۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما