۰

شیائومی ۱۰۰ میلیون گوشی فروخت

تاریخ انتشار
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
شیائومی ۱۰۰ میلیون گوشی فروخت
آیتی‌من -  از آنجا که شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات فناوری و گوشی در جهان محسوب می شود، حالا تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که به هدف یک ساله خود برای فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه بسیار نزدیک شده این در حالیست که ۲ ماه دیگر تا پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باقی مانده است.
بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که شیائومی در این دو ماه باقی مانده تا پایان سال جاری میلادی قادر خواهد بود حتی از هدف فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی خود نیز بالاتر برود چرا که عملکرد بسیاری موفقیت آمیز و دور از انتظاری داشته است.
به گزارش سایت phonearena، این برند چینی نوپا در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی توانسته بود ۹۰ میلیون دستگاه موبایل و گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش برساند که این عدد با شروع سال جاری بیشتر شده و بعنوان ۱۰۰ میلیون دستگاه اعلام و معرفی شد.
 ونگ یانگ، معاون مدیرعامل شیائومی به تازگی اعلام کرده با اینکه هنوز دو ماه تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده است شیائومی به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شده، بنابراین قادر خواهد بود زودتر از موعد مقرر هدف فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ را محقق کند.
برخی دیگر از تحلیلگران بازار موبایل پیش بینی کرده اند با توجه به نزدیک شدن به فصل تعطیلات و افزایش خرید محصولات فناوری بعنوان هدیه سال نو، شیائومی قادر خواهد بود حدود ۱۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرده و به فروش برساند.
آنچنان که به نظر می رسد این شرکت چینی علاوه بر اینکه در جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین و همچنین اتهام جاسوسی دونالد ترامپ کوتاه نیامده و بلکه موفقیت های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده و تمرکز خود را روی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.
پیشتر موسسه تحقیقاتی کانتار برآورد کرده بود ورود شیائومی به بازار اروپا قطعا می تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.
 
کد مطلب : ۲۷۰۴۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما