۰

وقتی روبات ها تولید مثل می کنند!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۶
وقتی روبات ها تولید مثل می کنند!

این شرکت سوییسی در حال سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری برای ساخت یک کارخانه پیشرفته روباتیک در شانگهای است. در این کارخانه، روبات ها به ساخت روبات مشغول خواهند شد. این شرکت سوییسی با استفاده از روبات های تک بازویی خود به نام یومی (YuMi) به ساخت روبات خواهد پرداخت.

روبات «یومی» پیش از این رهبری یک ارکستر موسیقی را نیز بر عهده داشت. قرار است در این کارخانه از نرم افزار «SafeMove۲» استفاده شود. این نرم افزار به روبات «یومی» و دیگر ماشین های خودکار این کارخانه اجازه خواهد داد که با رعایت ایمنی در کنار انسان ها کار کنند.

شرکت ABB گفته است که قصد دارد کارخانه شانگهای را به پیشرفته ترین کارخانه روباتیک جهان مبدل سازد. در این کارخانه حتی یک مرکز تحقیقاتی وجود خواهد داشت که کار کارخانه در حوزه هوش مصنوعی را سرعت خواهد بخشید. علاوه بر آن، این کارخانه روبات هایی برای کارخانه های مختلف خواهد ساخت که از این میان می توان به روبات هایی برای کارخانه های خودروسازی و تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی اشاره کرد.

پس از آمریکا، چین دومین بازار بزرگ شرکت ABB است. انتظار می رود مساحت این کارخانه  ۷۵ هزار متر مربع باشد و در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی افتتاح شود.
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۰۴۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما