۰

«دفتر شما» هزینه های شرکت داری را کاهش می دهد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴
«دفتر شما» هزینه های شرکت داری را کاهش می دهد
آیتی‌من - «دفترشما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر مجازی در ایران ارایه می کند.

حسام مناهجی، مدیر روابط عمومی «دفترشما» در حاشیه نمایشگاه تراکنش به خبرنگار ما گفت: دفترکار مجازی یا Virtual Office مفهوم جدیدی است که 20 سال است در دنیا طرح شده و کسب و کارها را برای ارایه خدمات ارتباطی از داشتن مکان فیزیکی بی نیاز می کند. 

وی گفت: کسب وکارها با مراجعه به سایت دفتر شما ، می توانند در عرض 5 دقیقه یک شماره تلفن ثابت تهران با سرشماره 2 به انتخاب خود دریافت کنند و از سرویس های ما بهره مند شود.

مناهجی افزود: ما دو سرویس اصلی تلفن گویا و منشی مجازی به کسب وکارها ارایه می کنیم. تلفن گویا یک سانترال حرفه ای آنلاین است که می توانید با صدای خود یا منشی های ما پیام خوشامد گویی را پخش کنید و بر اساس انتخاب تماس گیرنده، تلفن به موبایل مدیران مورد نظر متصل می شود.

به گفته وی، امکان دیگر منشی مجازی است که یک سری اپراتور مستقر در «دفتر شما» تماس های شرکت را  پاسخ می دهند. این اپراتورها با تحصیلات در حد کارشناسی، برای پاسخگویی آموزش دیده اند و ضمنا اطلاعاتی شرکت ها نیز در صفحه نمایشگر در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی افزود: امکان های دیگر شامل ارسال فکس اینترنتی یا برون سپاری مرکز تماس نیز از طریق دفتر شما ارایه می شود. 

وی مخاطبان این دفترهای مجازی را مشاغل خرد مانند استارت آپ ها و فروشگاه های آنلاین یا شرکت های بزرگ و دبیرخانه های همایش عنوان کرد که در یک مقطع زمانی نیازمند مدیریت تماس ها هستند.

به گفته وی، مزیت «دفترشما» این است که یک نرم افزار آنلاین است و تنظیمات آن را خود کسب و کارها انجام می دهند.

دفترشما 5 سال است که فعالیت می کند و هم اکنون در حدود 2 هزار شرکت فعال از خدمات آن بهره می برند. مدل درآمدی این شرکت نیز بر اساس خدمات دقیقه ای تعریف شده در بسته های خدماتی متنوع است.

 
کد مطلب : ۲۷۰۵۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما