۰

معرفی نمایشگرهای UHD اسمارت ساینیج سامسونگ

تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۴
معرفی نمایشگرهای UHD اسمارت ساینیج سامسونگ
آیتی‌من - اسمارت ساینیج های سامسونگ با تجهیز به قابلیت هایی همچون بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار، پنل ضدتابش، کارکرد طولانی مدت در هفت روز هفته و... به راهکاری مطمئن و کارآمد برای نمایش تبلیغات در فضاهای داخلی و خارجی تبدیل شده اند. 

نسل جدید اسمارت ساینیج های سامسونگ با تجهیز به صفحه نمایش UHD و پخش محتواها با رزولوشن چشم نواز ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ عملکرد متمایزی را به نمایش می گذارند. 

QM98F یکی از نمایشگرهای سری standalone اسمارت ساینیج های سامسونگ است. این نمایشگر ۹۸ اینچی با توجه به قابلیت هایی همچون تصویر UHD، کارکرد ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، پنل ضد تابش، نمایش تصاویر در حالت عمودی، سیستم های مدیریت محتوای داخلی و... به محصولی کارآمد برای طیف وسیعی از کسب وکارها شامل گالری های هنری، فروشگاه ها، مجتمع ها تجاری و اداری و... تبدیل شده است.

نمایشگر QM98F می تواند تصاویر را در حالت عمودی نمایش دهد. پخش تصاویر در این حالت موجب می شود تا ضمن افزایش تمرکز مخاطبان جزئیات مورد نظر طراحان آگهی و محتوا بهتر منتقل شود.

QM98F از قابلیت تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی می کند. به کمک این قابلیت کاربران می توانند محتواهای مورد نظر خود را از ۴ منبع جداگانه در یک نمایشگر نشان دهند. پخش اطلاعات ۴ کالای مختلف در یک زمان یا پخش ویدئو کنفرانس های چند نفره از جمله موارد کاربردی این قابلیت به حساب می آید. صفحه نمایش QM98F دارای روشنایی ۵۰۰ نیت و کنتراست 4000:1 است.

از سوی دیگر پخش تصاویر با کیفیت UHD، مدیریت آسان و کم هزینه محتوا و امنیت بالای داده ها تنها بخشی از قابلیت های نمایشگرهای سری QB75H اسمارت ساینیج های سامسونگ به شمار می رود. 

این نمایشگر ۷۵ اینچی از پلتفرم ارتقا یافته SSSP 5.0 و سیستم عامل تایزن 3.0 پشتیبانی می کند. 

نمایشگر QB75H از دو درگاه اتصالی HDMI 2.0 و DP 1.2 port بهره می برد که به کمک این دو درگاه می توان ویدئوهایی را با نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتز نمایش داد. 
QB75H دارای صفحه نمایشی با روشنایی ۳۰۰ نیت و کنتراست 5000:1 است.

 
کد مطلب : ۲۷۰۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما