۰

نمایشگاه CES قربانی تعطیلی دولت آمریکا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۸
نمایشگاه CES قربانی تعطیلی دولت آمریکا

 لجبازی دولت ترامپ با کنگره ای که به تازگی در اختیار اکثریت دموکرات قرار گرفته، موجب شده که قسمت های زیادی از دولت ایالات متحده تعطیل شود و لذا برخی سخنرانان کلیدی CES 2019 مجبور به لغو برنامه های خود شده اند.  

نمایشگاه CES همه ساله شاهد حضور حدود ۲۰۰ هزار نفر مشتاق فناوری و رهبران شرکت های بزرگ آی تی در لاس وگاس است. روز گذشته گری شاپیرو رئیس انجمن فناوری های مصرف کنندگان امریکا که مدیریت CES را بر عهده دارد با صدور بیانیه ای کوتاه هشدار داد برخی سخنرانان پیش بینی شده که برای دولت آمریکا کار می کنند برنامه های خود برای حضور و سخنرانی در این نمایشگاه را لغو کرده اند.

تعداد افرادی که تا به حال مجبور به لغو سخنرانی های خود شده اند به ۱۰ نفر رسیده است. این افراد در سازمان های دولتی مانند کمیسیون فدرال تجارت، وزارت امنیت داخلی، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و چند نهاد دیگر کار می کنند. همچنین برنامه ای برای جایگزینی سخنرانان حذف شده و معرفی نفرات جدید وجود ندارد.

قرار است آخرین تغییرات در فهرست سخنرانان CES 2019 روی وب سایت نمایشگاه منتشر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به این نشانی مراجعه کنید.

از جمله افراد مشهوری که سخنرانی آنها در «سی ای اس ۲۰۱۹» لغو شده می توان به «براندون بری» از سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا، «آجیت پای» و «برندن کار» از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، «روهیت چوپرا» از کمیسیون فدرال تجارت امریکا و «آندره هنتز» از وزارت امنیت داخلی این کشور و غیره اشاره کرد.

 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۰۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما