۰
پس از دستور رگولاتوری

«صبحانت» جای بسته های شبانه همراه اول را گرفت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶
«صبحانت» جای بسته های شبانه همراه اول را گرفت

آیتی‌من - پس از حذف بسته های شبانه اپراتورها با دستور رگولاتوری، شرکت ارتباطات سیار در راستای جلب رضایت مشترکان، راهکار جدیدی را پیش بینی کرده و به جای بسته های شبانه، صبح ها به مشترکان خود حجم اضافه هدیه داده است.

بر این اساس به منظور افزایش رضایت مشترکان، به تمامی بسته های ماهانه آلفا+، ترافیک هدیه تحت عنوان «هدیه صبحانت» اضافه شده است و به این ترتیب، 10 درصد به حجم بسته اینترنت خریداری شده افزوده خواهد شد و این حجم اضافه از ساعت 6 صبح تا 12 بعدازظهر قابل استفاده است. به این ترتیب به عنوان مثال بسته یک گیگابایتی، 100 مگابایت هدیه، بسته 5 گیگابایتی 500 مگابایت هدیه و بسته 10 گیگابایتی یک گیگابایت هدیه دریافت می کنند.

همراه اول اعلام کرده است که این بسته ها ویژه کلیه مشترکان دائمی و اعتباری است و قیمت بسته ها با اضافه شدن ترافیک هدیه صبحانت، تغییری نخواهد کرد. ترافیک هدیه صبحانت در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است. البته هدیه صبحانت نسبت به حجم اصلی بسته دارای اولویت مصرف است که این موضوع طبیعتا به نفع مشترکان است.

از آنجا که هدیه صبحانت با بسته های ساعات مشخص (صبحانت و شبانت) متفاوت است، بنابراین امکان فعال سازی بسته صبحانت به صورت همزمان با این بسته ها امکان پذیر نیست. مشترکانی هم که در حال حاضر هریک از بسته های ماهانه را فعال دارند هیچگونه تغییری در بسته فعال فعلی آن ها ایجاد نخواهد شد. در صورتی که مشترک هریک از بسته های ماهانه را تا تاریخ را ه اندازی طرح فعال کرده باشد، تمدید حجمی/زمانی بسته برای وی با بسته های جدید صورت می پذیرد. 

در صورتیکه مشترک هریک از بسته های ماهانه مشمول تغییر را رزرو داشته باشد، بسته رزرو با بسته جدید جایگزین خواهد شد و پیامک اطلاع رسانی، مبنی بر تغییر بسته رزرو برای مشترکان مشمول ارسال خواهد شد. تغییر رزرو مشترکان مشمول از تاریخ 18 دی انجام شده است. 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۰۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما