۰

راه اندازی اپلیکیشن عرضه کنندگان بنزین یورو 4

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳
راه اندازی اپلیکیشن عرضه کنندگان بنزین یورو 4

آیتی‌من - محمدرضا موسوی خواه با بیان اینکه همه جایگاه های استان تهران، استان البرز و مرکزی بنزین و نفت و گاز یورو ۴ عرضه می کنند گفت: در خراسان رضوی نیز ۹۰ درصد جایگاه ها، سوخت با استاندارد یورو ۴ توزیع می کنند و در تلاشیم در آینده ای نزدیک در کل جایگاه های عرضه سوخت کشور، بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع کنیم.

وی افزود: مردم با مراجعه به نرم افزار(اپلیکیشن) «پمپ بنزین یاب» که به زودی به «باک» تغییر نام خواهد داد می توانند از جایگاه هایی که عرضه سوخت با استاندارد یورو ۴ دارند مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش
فرآورده های نفتی ادامه داد: جایگاه هایی که بنزین و نفت گاز یورو ۴ توزیع می کند به هیچ عنوان نمی توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند، تا هنگام تأمین سوختِ دارای این استاندارد، تعطیل خواهند شد.

وی نظارت بر جایگاه ها را دائمی اعلام کرد و گفت: همه جایگاه های کشور و بیش از ۵۰ هزار نازل عرضه سوخت به صورت هفتگی از نظر کمی و کیفی بازرسی و هر ماه نیز آزمون کیفیت از آن ها گرفته می شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم فروشی، عرضه بنزین نامناسب و خرید و فروش کارت سوخت به شدت برخورد می شود.

 
کد مطلب : ۲۷۱۱۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما