۰
ZTE معرفی کرد

گوشی ویژه گیمرها همراه با فن خنک‌ کننده

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵
گوشی ویژه گیمرها همراه با فن خنک‌ کننده

آی‎تی‎من- گوشی Nubia Red Magic 3  محصول شرکت زدتی‌ای، قادر به ضبط ویدئویی 8K  است و با سیستم لوله‌کشی مسی در پشت‌ گوشی به سیستم خنک‌کننده‌ای مجهز شده تا هنگام بازی کاربر با مشکل داغی روبه‎رو نشود. 

پیش‌تر ایسوس و بلک شارک سیستم مشابهی را روی گوشی خود تعبیه کرده بودند، اما کمپانی چینی ZTE مدل Red Magic 3 را بر اساس سیستم خنک‌کننده مایع به‌علاوه فن خنک‌کننده داخلی ساخته است.

فن تعبیه شده در گوشی زدتی‎ای، 14 هزار دور در دقیقه می‌چرخد و تحت استاندارد ایمنی IP55 محفظه خاصی برایش تعبیه‌شده تا ایمنی کاربر هنگام بازی به خطر نیفتد. گفتنی است، کمپانی سازنده فن داخلی را تا 30 هزار ساعت گارانتی کرده است.

ترکیب لوله مسی و فن داخلی تا 5 برابر گرما را نسبت به متد فعلی به بیرون می‌فرستد و گوشی را خنک‌تر از مدل‌های کنونی می‌کند.

این دستگاه همچنین دارای داشبورد ویژه‎ای با نام  Red Magic Game Space 2.0 است که اجازه دسترسی به کتابخانه مخصوص گیم، تنظیم سرعت فن و تنظیمات را به کاربر می‌دهد.

از ویژگی‎های فنی این گوشی می‎توان به نمایشگر 6.65 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و  سیستم عامل «اندروید 9» اشاره کرد.

دستگاه مذکور همچنین به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع 4.0، در کنار دوربین 48 مگاپیکسلی، اسپیکر استریو با فناوری صوتی DTS:X مجهز شده است.

گوشی Red Magic 3  در دو نسخه 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی و 12 گیگ رم و 256 گیگایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 430 و 640 دلار در دسترس کاربران قرار می‎گیرد.
 
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۱۸۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما