۱
در کامپیوتکس 2019؛

لپ‌تاپ جدید زنبوک پرو ایسوس مجهز به دو نمایشگر 4K معرفی شد (تکمیل شد)

ASUS ZenBook Pro Duo
تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۴
لپ‌تاپ جدید زنبوک پرو ایسوس مجهز به دو نمایشگر 4K معرفی شد (تکمیل شد)

آی‌تی‌من- ایسوس معمولا علاقه دارد که رونمایی از محصولات نوآورانه‌اش را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان انجام دهد. امسال نیز ایسوس همین رویه را در پی گرفته و یکی از محصولات جالبی که به این نمایشگاه آورده، لپ‌تاپی است که دو صفحه نمایش با رزولوشن 4K دارد.




این لپ‌تاپ  دارای یک پنل 15 اینچی OLED با نسبت تصویر 16:9 است که برای یک لپ‌تاپ طبیعی محسوب می‌شود. اما در کنار آن، از یک اسکرین‌پد پلاس از نوع IPS و با نسبت تصویر 32:9 نیز بهره می‌برد که درست بالای کیبرد قرار دارد، با همان عرض نمایشگر اصلی و البته با نصف ارتفاع آن.





افزوده شدن این ScreenPad Plus باعث نشده که از قابلیت‌ها یا امکانات لپ‌تاپ ایسوس کاسته شود. البته طبیعی است که استفاده از آن از شارژ باتری به میزان قابل توجهی استفاده می‌کند. لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo دارای یک کیبرد با اندازه استاندارد به همراه کلید‌های فانکشن و دکمه Scape است و ترک‌پد هم درست در سمت راست کیبرد قرار دارد. طراحی این لپ‌تاپ بسیار شبیه به لپ‌تاپ‌های گیمینگ  Zephryus slimline است.






این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده اینتل Core i9 تا حداکثر 8 هسته و پردازشگر گرافیکی RTX 2060 ان‌ویدیاست. دو پورت USB-A، یک پورت تاندربولت 3، جک هدفون و پورت HDMI درگاه‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند.




ZenBook Pro Duo که 2.5 کیلوگرم وزن دارد. البته ایسوس یک لپ‌تاپ ارزان‌تر و کوچک‌تر 14 اینچی هم به نام ZenBook Duo معرفی کرده که طراحی و ایده مشابهی دارد؛ اما نمایشگرهای آن Full HD هستند، پردازشگر آن Core i9 نیست وبرای  GPU آن هم به MX250 بسنده شده است.



ایسوس هنوز قیمت و زمان عرضه این دو محصول را اعلام نکرده ولی پیش‌بینی می‌شود که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

 
مرجع : Engadget
کد مطلب : ۲۷۲۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما