۰

دانشکده جهانی نوآوری سامسونگ افتتاح شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹
افتتاح دانشکده نوآوری سامسونگ
افتتاح دانشکده نوآوری سامسونگ
  
آی‌تی‌من- شرکت سامسونگ در قالب برنامه‌های متعدد مانند آکادمی نوجوانان، آکادمی جوانان و موسسه فناوری سامسونگ، همواره در حوزه آموزش نسل جوان در سراسر جهان حضور فعالی داشته است. بطور مثال موسسه فناوری سامسونگ از سال 2013 تاکنون فعال بوده و بیش از 11 هزار نفر از 30 کشور را آموزش داده است.

پس از موفقیت در برنامه‌های قبلی، شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا موسسه فناوری خود را توسعه داده و به دانشکده نوآوری سامسونگ و بخشی از چشم انداز جدید خود در فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی تبدیل کند.

دانشکده نوآوری سامسونگ به جوانان امکان می‌دهد تا با کسب تحصیلات و مهارت عملی در حوزه‌های فنی از طریق شرکت در کلاس‌های فیزیکی یا دوره‌های آنلاین که از سال 2020 فعال خواهد شد، بتوانند مدرک رسمی دریافت کرده و احتمال اشتغال خود در موقعیت‎های بهتر را افزایش دهند.

مهارت‌های آموزش داده شده در دانشکده نوآوری شامل موضوعاتی می‌شد که نقش کلیدی در انقلاب چهارم صنعتی دارند. مهارت‌هایی مانند هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیا (IoT)، ابر داده، پلتفرم‌های ابری و پلتفرم‌های موبایلی در این دانشکده آموزش داده خواهد شد. البته برنامه‎های دیگری نیز برای تقویت مهارت و خلاقیت افراد در حوزه‌های ارتباطات و فعالیت‌های تیمی برای اشتغال در آینده، در این دانشکده تعریف شده است.

دانشکده نوآوری سامسونگ برای کشورهای مختلف، برنامه‌های درسی خاصی تعریف خواهد کرد تا با همکاری نزدیک با دانشکده‎ها و سازمان‎های غیردولتی در هر کشور بتواند آموزش‌های خود را به شکلی موثر بر اساس نیازها و شرایط آن کشور ارائه کند.

دانشکده نوآوری سامسونگ کار خود را از ابتدای ماه اکتبر و در روسیه آغاز کرد، جایی که برنامه‌های قبلی سامسونگ مانند آکادمی فناوری اطلاعات و مدرسه فناوری اطلاعات نیز در همانجا و با استقبال گسترده شروع به کار کرده بودند. این برنامه جدید با استفاده از تجربه‌های موفق برنامه‎های قبلی کار خود را آغاز کرده و به تدریج به کشورهای ویتنام، اسپانیا، اندونزی، شیلی، تایلند و بقیه نقاط جهان گسترش خواهد یافت.

این دانشکده بخشی از چشم انداز جدید شرکت سامسونگ برای برنامه شهروندی جهانی، به نام «توانمندسازی مردم» است. این برنامه از ماه فوریه آغاز شده و نماد تعهد سامسونگ برای کمک به رسیدن نسل آینده به پتانسیلی کامل خود و آینده‌ای روشن‌تر است.


 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۹۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما