۰

896 میلیارد تومان به توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات اختصاص یافت

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰
بودجه توسعه شبکه ملی اطلاعات
بودجه توسعه شبکه ملی اطلاعات
 
آی‌تی‌من- بر اساس لایحه بودجه سال 99 کل کشور و در بخش اعتبارات متفرقه، بابت توسعه متوازن منطقه‌ای زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات، مبلغ 165 میلیارد و 507 میلیون و 200 هزار تومان اعتبارات هزینه‌ای و جاری و مبلغ 731 میلیارد و 147 میلیون و 600 هزار تومان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، در مجموع 896 میلیارد و 654 میلیون و 800 هزار تومان، اختصاص یافته است.

این وزارتخانه همچنین برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های مدیریتی منابع بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به ترتیب 24 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای و 430 میلیارد ریال تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و برای توسعه فناوری‌های نوین بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، 175 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای و 400 میلیارد تومان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دریافت خواهد کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور اجرای وظایف صیانتی اجتماعی و فرهنگی در خصوص ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز 160 میلیارد تومان بودجه دریافت خواهد کرد.

توسعه زيرساخت‌های اقتصاد دانش بنيان و حمايت از توليدات بومي و داخلي بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز مسوولیت دیگری است که بابت اجرای آن، 100 میلیارد تومان بودجه در اختیار وزارت ارتباطات قرار خواهد گرفت.
 

 
کد مطلب : ۲۷۳۱۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما