۰

رشد 62 درصدی درآمدهای همکاران سیستم در سال 98

سپیدار وارد بورس می‌شود
تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۳
رشد 62 درصدی درآمدهای همکاران سیستم در سال 98
رشد 62 درصدی درآمدهای همکاران سیستم در سال 98
 
آی‌تی‌من- مجمع عمومی شرکت همکاران سیستم با حضور سهامداران این شرکت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل آنلاین و حضوری در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

فولادی با پرداختن به جزییات عملکرد مالی همکاران سیستم در سال 98 با بیان سهم‌ بازار همکاران سیستم در صنایع مختلف از رشد مشتریان شرکت در صنایع پتروشیمی، غذایی و قطعه‌سازی نسبت به سال گذشته خبر داد.

او هم‌چنین گفت: هم‌اکنون بیش از 65 درصد از شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس از راهکارهای همکاران سیستم استفاده می‌کنند.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه به شرح دستاوردهای یکی از شرکت‌های استراتژیک همکاران سیستم؛ سپیدار سیستم آسیا پرداخت و از برنامه‌ این شرکت برای عرضه نرم‌افزارهایش بر بستر ابر خبر داد که به گفته‌ او این کار یک تجربه‌ کاربری متفاوت و فضایی جدید در کسب‌وکار ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: سپیدار با برند خوش‌نام و معتبری که در بازار ایجاد کرده است؛ هم‌چنان روند رشد صعودی را طی می‌کند و آینده‌ درخشانی پیش روی این شرکت است. مایلم این خبر خوش را هم اعلام کنم که سپیدار به‌زودی وارد بورس می‌شود.

به گفته‌ فولادی سپیدار افزون‌بر رشد شاخص‌های فروش و جذب مشتری؛ سال گذشته سیستم‌های مدیریت تردد و پخش خود را به همراه امکانات موبایل به بازار عرضه کرده است.

فولادی سپس به راهکاران ابری؛ یکی از خطوط اصلی و استراتژیک همکاران سیستم پرداخت و گفت: این راهکار مبتنی بر رایانش ابری با استقبال قابل‌توجهی از سمت بازار روبه‌رو است و در سال گذشته درآمد ما از محل فروش این نرم‌افزار  288 درصد رشد داشته است.

فولادی در تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه‌ راهکارهای مبتنی بر رایانش ابری گفت: یکی از مزیت‌های مهم این راهکارها کاهش هزینه‌های تامین و نگهداشت سخت‌افزار است که در شرایط کنونی پرداخت این هزینه‌ها نسبت به گذشته سخت‌تر هم شده است. این راهکار برای مشتریان کاملا به‌صرفه است.

در مجمع عمومی همکاران سیستم اعلام شد در سال 98 تعداد مشتریان مشتریان راهکاران ابری با رشد دو برابری به 700 مشتری رسیده است. راهکاران ابری امروز 3000 کاربر دارد که در هرزمان و از هر نقطه‌ای، می‌توانند به سیستم وصل شوند. امروز از هر دو مشتری جدیدی که به همکاران سیستم اضافه می‌شود،  یک مشتری راهکاران ابری را انتخاب می‌کند.

تاسیس شرکت ابرآمد و معرفی خدمات آن محور دیگر صحبت‌های مدیرعامل همکاران سیستم بود.

فرید فولادی در صحبت‌های خود با سهام‌داران، درباره تاسیس شرکت ابرآمد در سه‌ماهه‌ سوم سال 98 گفت: ابرآمد عرضه‌کننده‌ خدمات جدید در بخش‌های زیرساخت‌های ابری است. بسته‌ دورکاری اولین محصولی است که این شرکت به تازگی به بازار عرضه کرده است. این بسته شامل مجموعه‌ای از ابزارهای ضروری برای ایجاد یک ساختار دورکار مبتنی بر رایانش ابری است.   

فرید فولادی در ادامه به افزایش توان پاسخ‌گویی محصولی همکاران سیستم به کمک ابزار فرایار راهکاران اشاره کرد و گفت: در سال گذشته به نیاز بیش از 280 مشتری پاسخ داده‌ایم و بستری به نام بازار هم طراحی کرده‌ایم که به زودی آن را برای عموم رونمایی می‌کنیم. در این بستر شرکت‌های IT  هم می‌توانند نرم‌افزار تولید کنند و آن را به راهکاران اضافه کنند.

مدیرعامل همکاران سیستم با بیان رشد 66 درصدی مشتریان راهکاران؛ ERP بومی شرکت، از رسیدن به مرز 4900 مشتری و 125000 کاربر خبر داد و گفت: بیش از 600 شرکت از مشتریان همکاران سیستم هم سیستم‌هایشان را به راهکاران ارتقا داده‌اند.

فولادی در ادامه به تشریح ارزش‌آفرینی راهکاران در بازارهای تخصصی و صنایع مختلف پرداخت.

او در این زمینه گفت: با سهم بازار 65 درصدی  و تجربه‌‌‌ی موفقی که در صنعت پتروشیمی به دست آوردیم؛ تمرکز بر صنایع پخش، خرده‌فروشی و سیمان را به شکل تخصصی‌تر دنبال کردیم. برای نمونه در صنعت پخش که از سه سال پیش در آن متمرکز هستیم، موفق شدیم بیش از 130 مشتری جذب کنیم. سال گذشته راهکار جدیدی به نام فرسان را عرضه کردیم که در واقع یک پل ارتباطی بین فروشگاه‌ها و شرکت‌های پخش است و با سیستم‌های پخش راهکاران یکپارچه است. سال گذشته راهکار خرده‌فروشی ما با استقبال بازار روبه‌رو شد؛ چون به  مجموعه‌ای از فرایندها از خرید محصول تا فروش و پخش پاسخ دادیم. در سال 99 این راهکار را بر بستر ابر عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه صحبت‌های خود از عرضه‌ راهکاران بخش عمومی برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی خبر داد و افزود: مزیت مهم این راهکار این است که به سازمان‌های دولتی کمک می‌کند تا مجموعه‌ سازمان و ادارات‌شان را به شکل متمرکز مدیریت کنند. در پایان سال 99 همه‌ آن‌چه سازمان‌های دولتی در بک‌آفیس به آن نیاز دارند را در سبد محصولی‌مان خواهیم داشت.

فولادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رویکرد ایجاد شبکه‌ شرکای استراتژیک با هدف پوشش گسترده‌تر بازار و پاسخ‌گویی کامل‌تر به نیازهای مشتریان پرداخت.

به گفته فولادی در این راستا در سال گذشته، علاوه بر تاسیس شرکت ابرآمد، همکاران سیستم 4 شرکت استانی به نام هم‌‌پیمان تاسیس کرده است. شرکت‌های هم‌پیمان شریک تجاری همکاران سیستم هستند و با بازارگشایی پرقدرت‌تر در استان‌ها می‌توانند شبکه‌ی خدمت‌رسانی همکاران سیستم را گسترش دهند.

فولادی در این زمینه افزود: سال گذشته با در اختیار گرفتن بخشی از سهام شرکت سرونو، نرم‌افزار CRM را به سبد محصولات‌مان اضافه کردیم.

مدیرعامل همکاران سیستم در پایان صحبت‌هایش گفت: یکی از اهداف و نقاط تمرکز همکاران سیستم در سال 99 به‌روزآوری تکنولوژی محصولات‌ است. به کمک یک تیم متخصص در شش‌ماهه دوم سال 98 زیرساخت‌های شرکت را برای این کار آماده کردیم و ظرف امسال و سال آینده، محصولات‌مان را به زیرساخت جدید انتقال می‌دهیم. این تغییر تجربه‌ی متفاوتی را برای مشتریان و کاربران سیستم‌هایمان ایجاد خواهد کرد. این تکنولوژی‌ها مسیر توسعه‌‌ی محصولات‌مان را در راستای روندهای روز دنیا مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی باز خواهد کرد.

 
کد مطلب : ۲۷۳۷۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين