۰

ایرانسل و سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها تفاهم‌نامۀ همکاری سه‌ساله امضا کردند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰
ایرانسل و سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها تفاهم‌نامۀ همکاری سه‌ساله امضا کردند
ایرانسل و سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها تفاهم‌نامۀ همکاری سه‌ساله امضا کردند
 
آی‌تی‌من- مراسم امضای این تفاهم‌‎نامه، عصر یکشنبه، ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با حضور بیژن عباسی آرند مدیرعامل و محسن یوسف‌پور مدیرکل کسب‌وکار سازمانی ایرانسل و نیز مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعۀ امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در محل این سازمان برگزار شد.
 
از جمله زمینه‌های همکاری دو طرف در این تفاهم‌نامه، می‌توان به ارائۀ زیرساخت ارتباطی و شبکۀ امن اختصاصی در پهنۀ جغرافیای کشور با استفاده از بستر زیرساخت شرکت ایرانسل، برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری فناوری‌های نوین در سامانۀ تماس اضطراری در مواقع بحران برای ارتقای خدمات و بهره‌وری، تعیین استانداردها و چارچوب‌های مورد نظر برای مباحث رگولاتوری/ اپراتوری به منظور ارائۀ خدمات در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌‎های كشور، راه‌اندازی خدمات ارزش افزوده بر بستر فوق با مشارکت سایر مجموعه‌های تخصصی در راستای ارائۀ خدمات روی این شبکه به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان‌های وابسته، همکاران متصل به شبکه و مردم به عنوان دریافت‌کنندۀ خدمات اشاره کرد.
 
مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، با اشاره به گسترش شگرف پوشش شبکۀ ایرانسل در مناطق روستایی و نیز مشارکت در طرح USO وزارت ارتباطات در این رابطه، ابراز امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه، برای کمک به مردم و مراکز خدمات شهری و روستایی مفید واقع شود.
 
عباسی آرند ضمن اشاره به تجربۀ بسیار خوب ایرانسل در ارائۀ شبکۀ امن اختصاصی و استفادۀ بیش از ۳۰۰۰ سازمان مهم دولتی، بانکی، شهرداری، بخش خصوصی و... از خدمات APN ایرانسل، بروز شرایط کرونایی را موجب شتاب در دیجیتالی شدن فرایندهای سازمان‌های مختلف دانست و اعلام آمادگی کرد که در فازهای بعدی این تفاهم‌نامه، بسترهای دیجیتال بومی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه پیدا کرده‌اند، در زمینه‌هایی مانند ارتباط آنلاین، امور اداری، آموزش و... در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شود.
 
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در این مراسم، خانوادۀ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را سازمانی ناشناخته ولی در عین حال دارای ظرفیت بالا برای هماهنگی و ارتباط سریع مجموعۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر کشور دانست.
 
جمالی‌نژاد، همچنین به مراسم اخیر رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی ایرانسل اشاره کرد و با اشاره به گسترش سریع فناوری‎‌های ارتباطی، بر استفادۀ هر چه بیشتر از ظرفیت‌های همکاری موجود برای خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد نشاط در فضای جامعه تأکید کرد.
 
تفاهم‌نامۀ منعقد شده بین ایرانسل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، به مدت سه سال و به منظور توسعه و بهره‌برداری از خدمات فناوری اطلاعات و ارائۀ زیرساخت ارتباطی و شبکۀ امن اختصاصی در پهنۀ جغرافیای کشور در حوزه مدیریت شهری و روستایی با استفاده از بستر زیرساخت شرکت ایرانسل، منعقد شده است. همچنین «شرکت توسعۀ تدبیر ماهر اسپادانا» به عنوان مشاور نمایندۀ مجری، در اجرای این تفاهم‌نامه حضور دارد.
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۳۷۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين