۰

پرونده اپراتورهای موبایل به دادگاه رفت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۳
پرونده اپراتورهای موبایل به دادگاه رفت
پرونده اپراتورهای موبایل به دادگاه رفت

آی‌تی‌من- جواد احمدی در یک برنامه رادیویی در رابطه با موضوع کم فروشی بسته های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشت که حمایت از مصرف کننده و تولید کننده لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه ما اگر منطقی از تولید کنندگان حمایت کنیم عین حمایت از مصرف کنندگان است، افزود: در حمایت از این دو قشر تولید کننده یک خدمتی را تولید می کند و عواملی دست به دست می دهد که قیمت تمام شده ای را تولید کننده متصور است؛ اگر بر اساس قوانین و ضوابط کالایی که قیمت مناسب داشته باشد هم مصرف کننده راضی بوده و هم چرخ تولیدکننده می چرخد.

معاون بازرسی و رسیدگی تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: این موضوع در بحث اپراتورها یک مقدار پیچیده تر است چرا که تنظیم کننده ی آن سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات و کمیسیون تنظیم مقررات است که دستگاه های مختلف در آن عضو بوده و دبیر آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

احمدی درباره افزایش یک باره نرخ بسته های اینترنتی از سوی اپراتورهای تلفن همراه گفت: از ۱۸ تیر این اتفاق افتاده و موضوع این بوده که سیستم فروش این بسته ها از طریق کدهای USSD (پرداخت آنی)، پرتال و فروشگاه های مجازی بوده که ۸۰ درصد مردم از کدهای USSD استفاده می کردند.

وی گفت: در یک برنامه ریزی و بسته های پر مصرف تر که مطلوبیت برای مصرف کنندگان داشته اند و کد USSD حذف کرده و در پرتال خود باقی است.

معاون بازرسی و رسیدگی تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بیان کرد: این قیمت ها اکنون در سبد مصرف کننده افزایش پیدا کرده و اپراتورها نیز بخش هایی را همچون ترافیک داخلی و بین الملل اضافه کردند که این موارد قابل بررسی است و در دادگاه تعزیرات هم اکنون پرونده در حال بررسی و شکایات رسیدگی می شود.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۳۹۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين