۰

تنوع کالای ایرانی در سبد محصولات شرکت بهین تکنولوژی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴
تنوع کالای ایرانی در سبد محصولات شرکت بهین تکنولوژی
تنوع کالای ایرانی در سبد محصولات شرکت بهین تکنولوژی

آی‌تی‌من- شرکت بهین تکنولوژی با خلق برند Univo به تولید کالای ایرانی در حوزه سخت افزار و لوازم جانبی می‌پردازد و از مهم‌ترین محصولات این برند می‌توان به انواع آل‌این وان، مینی پی سی، زیرو کلاینت و صفحه نمایش در دسته بندی سخت افزار اشاره کرد. محصولات سخت افزاری یونیوو بر اساس کاربرد‌های متنوع طراحی و با کیفیتی هم تراز با محصولات مشابه خارجی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

کاربران در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از پیش به محصولات سخت افزار قدرتمند و با کیفیت بسیار بالا نیاز دارند و شرکت بهین تکنولوژی نیز در همین راستا اقدام به طراحی و تولید انواع مینی پی سی و آل این وان با کانفیگ‌های متنوع کرده است.

در عصر کرونا و با توجه به اعمال محدودیت در تردد، شرکت بهین شرایط مناسبی برای خریداری محصولات از طریق فروشگاه‌های آنلاین فراهم ساخته تا کاربران بدون نیاز به حضور در فروشگاه‌های فیزیکی، کالای مورد نظر خود را از خانواده Univo خریداری کنند. انواع مینی پی سی و آل این وان به طور معمول بدون پردازنده، حافظه رم و درایو ذخیره سازی به بازار عرضه می‌شوند، اما شرکت بهین تکنولوژی برای سهولت در خریداری کالا بدون حضور فیزیکی، محصولات خود را در چند کانفیگ متنوع با تمامی ‌قطعات اصلی روانه بازار می‌کند تا کاربران، خریداری یک مینی پی سی یا آل این وان کامل را تجربه کنند. تنوع در کانفیگ‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا کالای متناسب با بودجه و نیاز خود را خریداری کنند.

شرکت بهین تکنولوژی با توجه به سابقه طولانی مدت خود در بازار سخت افزار و همکاری با برند‌های شناخته شده در سطح جهان، برای تولید محصولات خود از تجربیات و دستاوردهای آنها بهره می‌برد تا میزان رضایت کاربران از خریداری کالای ایرانی افزایش یابد.
 

 
کد مطلب : ۲۷۴۰۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما