۰

معرفی بهترین گوشی‌های اقتصادی در بازار ایران

ساحره چمنی / مولف
تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲
معرفی بهترین گوشی‌های اقتصادی در بازار ایران
معرفی بهترین گوشی‌های اقتصادی در بازار ایران

آی‌تی‌من- از چند سال پیش با افزایش قیمت جهانی گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های میان‌رده جای گوشی‌های پرچمدار را گرفتند و حالا کمتر گوشی میان‌رده‌ای می‌توان با قیمت اقتصادی یافت و گوشی‌هایی که با نام Low end یا پایین رده شناخته می‌شدند با افزایش امکانات و البته افزایش قیمت‌شان حالا به عنوان گوشی‌های اقتصادی شناخته می‌شوند. در این گزارش قصد داریم به گوشی‌های که رده قیمتی مناسبی دارند و در رده اقتصادی از برندهای مختلف مختلف قرار می‌گیرند، بپردازیم.

 گوشی‌های اقتصادی سامسونگ
از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که قیمت اقتصادی دارند می‌توان به گوشی‌های سری M پرداخت.

 M30 S
M30 S یک گوشی میان‌رده به شمار می‌رود که نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED دارد و از دوربین سه گانه ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی با قیمت حدود ۷ میلیون تومان در بازار موجود است.

 A20
A20 گوشی بعدی سامسونگ است که در رده گوشی‌های بین ۵ تا ۷ میلیونی قرار می‌گیرد. این گوشی نیز صفحه نمایش ۶.۴ اینچی دارد، از دوربین دو گانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد و از سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی با قیمت حدود ۵ میلیون و ۹۰۰ تومان هم‌اکنون در بازار وجود دارد.

 A21s
گلکسی A21s یکی از گوشی‌های خوب سری A سامسونگ است که علاوه بر نمایشگر ۶.۵ اینچی، از دوربین چهار گانه ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است و به این ترتیب امکان عکاسی‌ حرفه‌ای را به شما می‌دهد. این گوشی همچنین دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و با قیمت حدود ۶ میلیون تومان در بازار ایران موجود است.

 A31  
سری گوشی‌های گلکسی A از جمله بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار به شمار می‌روند. A31 نیز همانند A21s دارای دوربین چهار گانه ۴۸، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی است، از نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی با قیمتی حدود ۷ میلیون در بازار معامله می‌شود.

 A30s
آخرین گوشی سامسونگ از رنج قیمتی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان A30s است؛ این گوشی صفحه نمایش ۶.۴ اینچی، دوربین سه‌گانه ۲۵، ۸ و ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی دارد. این گوشی با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 گوشی‌های اقتصادی هواوی
 Y7 Prime 

گوشی Y7 پرایم صفحه نمایش ۶.۲۹ اینچی دارد، از دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سه گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی حدود ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

 Y8p
Y8p دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی است، از دوربین سه گانه ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است و با قیمت حدود هفت میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 Y9 Prime
Y9 پرایم که قیمتی حدود ۶ میلیون تومان دارد، از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه گانه ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ‌آپ (دوربین جهنده) بهره می‌برد.

 آنر 9X
آنر 9X همانند گوشی قبلی نمایشگر ۶.۵۹ اینچی دارد، اما از دوربین سه‌گانه ۴۸، ۸ و دو مگاپیکسلی بهره می‌برد و به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی قیمتی برابر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دارد.
 آنر 10 لایت
آنر 10 لایت صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دو گانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارد؛ اما دوربین سلفی این گوشی ۲۴ مگاپیکسلی است. این گوشی با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 آنر 20 لایت 
آنر 20 لایت آخرین گوشی از این سری است که قیمتی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان دارد؛ این گوشی به نمایشگر ۶.۲۱ اینچی مجهز است، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین سه‌گانه ۲۴، ۸ و دو مگاپیکسلی بهره می‌برد و به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. قیمت این گوشی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.
 گوشی‌های اقتصادی نوکیا
 Nokia 7.2
گوشی 7.2 نوکیا طراحی فوق‌العاده‌ای دارد؛ این گوشی به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی مجهز شده، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و اما دوربین اصلی گوشی سه گانه‌ است و برخلاف سایر برندها که به شکل عمودی یا افقی در بخش پشتی گوشی قرار می‌گیرند، این گوشی همچنین به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز است و با قیمت حدود ۷ میلیون در بازار معامله می‌شود.

 Nokia 6.2 
گوشی نوکیا 6.2 هم صفحه نمایش ۶.۳ اینچی دارد، از سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همان طراحی دوربین را در پشت بدنه دارد با این تفاوت که دوربین سه‌گانه ۱۶، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

 Nokia 5.3
نوکیا 5.3 آخرین مدل از گوشی‌های این برند است که قیمتی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان دارد. این گوشی طراحی مشابه مدل‌های قبلی دارد اما از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی،‌ ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین چهار گانه ۱۳، ۵،‌ ۵ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

 گوشی‌های اقتصادی موتورولا
  موتو G8 پاور لایت

صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه گانه ۱۶، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از ویژگی‌های این گوشی است.موتو G8 پاور لایت هم‌اکنون با قیمتی حدود ۵ میلیون تومان در بازار موجود است.

 موتو وان اکشن
موتو وان اکشن گوشی بعدی موتورولا در این رنج قیمتی است؛ این گوشی صفحه نمایش ۶.۳ اینچی، دوربین سه‌گانه ۱۲،‌۱۶ و ۵ اینچی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارد و از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گوشی مذکور هم‌اکنون قیمتی برابر ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد.

 موتو وان ویژن پلاس
موتو وان ویژن پلاس که با قیمت حدود ۶ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود، دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه‌گانه ۴۸، ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 گوشی‌های اقتصادی شیائومی
 ردمی نوت 9S

ردمی نوت 9S صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی دارد، دوربین اصلی آن چهار گانه ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. قیمت این گوشی بسته به میزان رم و حافظه داخلی آن از ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۷ میلیون ۴۵۰ هزار تومان متغیر است.

 ردمی نوت 9
ردمی نوت 9 صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی، ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین چهار گانه ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. قیمت این گوشی بسته به رنگ آن از ۶ میلیون ۱۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان متغیر است.

 ردمی نوت 8
ردمی نوت 8 از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین چهار گانه ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است. این گوشی حدود ۶ میلیون تومان قیمت دارد. ردمی‌ نوت 8 پرو نیز حدود ۷ میلیون تومان قیمت دارد.

 ردمی 9
نمایشگر ۶.۵۳ اینچی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین چهار گانه ۱۳، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از ویژگی‌های این گوشی است.

قیمت ردمی‌ 9 حدود ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

 ردمی 9C
ردمی 9C آخرین گوشی از رنج قیمتی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان است. این گوشی به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی مجهز شده و دوربین سه گانه ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دارد.

نسخه‌ای از این گوشی که دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دازد با قیمت بین ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه سه گیگابایتی و ۶۴ گیگ حافظه داخلی آن ۵ میلیون ۳۰۰ هزار تومان قمیت دارد.
 
مولف : ساحره چمنی
کد مطلب : ۲۷۴۷۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما