۰

دستورالعمل تبلیغات اینترنتی ابلاغ شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳
دستورالعمل
 تبلیغات اینترنتی
 ابلاغ شد
دستورالعمل تبلیغات اینترنتی ابلاغ شد

آی‌تی‌من-  دستورالعمل ساماندهی آگهی‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی که چندی پیش در کمیته مرکزی سازمانهای تبلیغاتی کشور تصویب شده بود توسط معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ابلاغ شد.

مسوولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌است.

بر اساس این دستورالعمل، رسانه‌های تبلیغاتی برخط، رسانه­‌های کاربرمحور تبلیغاتی، پیام‌گستران و دارندگان صفحات و کانال‌هایی که فعالیت اصلی آن‌ها تبلیغات است، برای پذیرش و انتشار آگهی در فضای مجازی باید مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی دریافت کنند و رسانه‌های برخط، دیگر رسانه‌های کاربر محور، صفحات و کانال‌ها و افراد تاثیرگذار و موتورهای جستجو  برای پذیرش و انتشار آگهی باید از طریق اخذ مجوز کانون یا از طریق کانون‌ها اقدام کنند.

این دستورالعمل در 4 ماده، 39 بند و 3 تبصره در راستای تحقق اهداف طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و اجرای بند ­16 ­ماده­ 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین‌نامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و ماده 3 آیین‌نامه ساماندهی توسعه رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال مصوب هیأت وزیران، تصویب و ابلاغ شده است.
 
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۷۵۱۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما