۰

چت صوتی به تلگرام آمد

تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷
چت صوتی به تلگرام آمد
چت صوتی به تلگرام آمد

آی‌تی‌من- دوروف در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز (23 دسامبر) هم‌زمان با یکی از مهم‌ترین روزآمدسازی‌ها در تاریخ تلگرام است؛ چت صوتی.

وی افزود: چت صوتی در تمامی گروه‌ها در تلگرام، به موازات جریان متنی، ارایه می‌شود. 

در وبلاگ تلگرام نیز درباره این سرویس جدید، آمده است: با روزآمدسازی دوازدهم  در سال 2020 که پیش از آغاز تعطیلات کریسمس ارایه شده، گروه‌های تلگرام از این پس با چت صوتی، به یک بعد کاملا جدید دسترسی پیدا می‌کنند و برقراری تماس‌های گروهی با امکان پیوستن و ترک کردن اعضا، فراهم می‌شود.

تلگرام افزوده است: از این پس هر گروهی در تلگرام یک چت‌روم صوتی دارد و چت‌های صوتی، به صورت موازی با ارتباطات متنی خواهند بود و یک لایه گفت‌وگوی موقت را به گروه اضافه می‌کنند. 

چت صوتی، تماس گروهی نیست؛ اما می‌تواند این هدف را نیز برآورده کند و در گروه‌های بزرگ‌تر، فرصت خوبی برای گفت‌وگو با افراد فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، گروه‌هایی که چت صوتی آنها فعال است، یک نوار ویژه در بالای صفحه نشان می‌دهد که چه کسی در حال صحبت‌ کردن است یا اینکه دارد داد می‌زند یا آرام صحبت می‌کند. این به اعضا کمک می‌کند که در لحظه مناسب به چت صوتی بپیوندند.

پس از پیوستن به چت صوتی، همچنان امکان گردش سایر بخش‌های این اپلیکیشن نیز فراهم است و می‌توانید هم‌زمان، گفت‌وگو‌ها را ببینید یا پیام بفرستید. هم چنین می‌توانید در هر زمان  دلخواه، میکروفون خود را قطع یا وصل کنید.

برای ایجاد چت  صوتی، کافی است پروفایل هر گروهی را که ادمین آن هستید، باز کنید و از علامت سه نقطه (...) روی گزینه Start Voice Chat بزنید. در نسخه تلگرام دسکتاپ و اپلیکیشن مک‌او‌اس، برای استفاده از چت صوتی باید از گزینه push-to-talk key استفاده کنید.
 
کد مطلب : ۲۷۵۱۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما