۰

نیک‌پرداخت، ارائه‌دهنده خدمات وب‌مانی در ایران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۳
نیک‌پرداخت، ارائه‌دهنده خدمات وب‌مانی در ایران
نیک‌پرداخت، ارائه‌دهنده خدمات وب‌مانی در ایران

آی‌تی‌من- وب‌مانی که از سال ۱۹۹۸ فعالیتش را آغاز کرده و اکنون بیش از چهل میلیون کاربر دارد؛ در حقیقت یک سرویس پرداخت بین‌المللی است که امکان انجام تراکنش‌های مالی را بدون نیاز به دارابودن حساب بانکی فراهم می‌کند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که خدمات وب‌مانی شبیه پی‌پال است، پس چرا باید از وب‌مانی به جای پی‌پال استفاده کنیم؟ تفاوت اصلی وب‌مانی با سایر پلتفرم‌ها در این است که اصلیت روسی دارد و دفتر مرکزی آن در کشور روسیه است؛ به همین دلیل خدمات وب‌مانی برای کاربران ایرانی که تحت تحریم‌های بانکی امریکا هستند، مسدود نیست.

مانند هر سیستم پرداخت بین‌المللی دیگر، وب‌مانی هم امکن خرید از انواع سایت‌ها و فروشگاه‌ها را برای کاربران خود می‌کند. اگرچه تعداد سایت‌هایی که در حال حاضر از وب‌مانی پشتیبانی می‌کنند، کمتر از پی‌پال است؛ اما به‌دلیل اینکه استفاده از آن برای کاربران ایرانی محدودیتی ایجاد نمی‌کند، گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید.

اکنون بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی، سرویس‌های دامنه، هاستینگ و همچنین تعداد زیادی از صرافی‌های ارز دیجیتال، از وب‌مانی پشتیبانی می‌کنند که به کمک حساب وب‌مانی می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

مهم‌تر از همه اینکه وب‌مانی یک راهکار مناسب برای نقدکردن درآمد ارزی فریلنسرها و کسب‌وکارهای ایرانی است که با مشتریان یا کارفرمایان خارجی کار می‌کنند.

این روزها شرکت‌های معتبر و غیرمعتبر بسیاری در زمینه خدمات پرداخت یا افتتاح حساب وب‌مانی وجود دارند. به شما توصیه می‌کنیم به‌هیچ عنوان فریب تبلیغات ارزان شرکت‌ها یا افراد مشکوک را نخورید و حتما برای انتخاب شرکت ارائه‌دهنده خدمات وب‌مانی تحقیق کنید.

یکی از شرکت‌های معتبر در ایران که سابقه طولانی در امر پرداخت‌های بین‌المللی دارد، شرکت نیک‌پرداخت است که از خدمات وب‌مانی، از جمله شارژ حساب، خرید و فروش وب‌مانی و... پشتیبانی می‌کند. متخصصان این شرکت از دانش کافی در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی برخوردار هستند و خیال شما از مسدودنشدن سرمایه‌تان آسوده خواهد بود.

 
کد مطلب : ۲۷۵۲۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما