۰

هواوی Mate X2 معرفی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
هواوی Mate X2 معرفی شد
هواوی Mate X2 معرفی شد

آی‌تی‌من- شرکت هواوی از گوشی تاشوی جدید خود با نام هواوی Mate X2 رونمایی کرد. نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار و منعطف هواوی می‌تواند تجربه جدیدی را با طراحیFalcon Wing Design  رقم بزند.

هواوی Mate X2 با نمایشگر تاشوی خود، گویا دو گجت در یک دستگاه است؛ کاربران با خرید این دستگاه، مالک یک گوشی هوشمند هستند که به راحتی تبدیل به یک تبلت باکیفیت خواهد شد. شاسی کامپوزیت فیبر کربن و استیل با مقاومت بالا نه تنها توانسته‌اند یک دستگاه سبک را به ارمغان آورند، بلکه موفق به افزایش استقامت دستگاه هم شده‌اند. گوشی تاشوی جدید هواوی با ترکیب دوربین چهارگانه Ultra Vision Leica، سیستم صوتی استریوی قدرتمند با بلندگوی دوگانه و تراشه قدرتمند و با سرعت بالای کرین 9000 5G، نمونه‌ای از یک گوشی تاشوی قدرتمند بوده که مبتنی بر بهترین فناوری‌های ارایه شده در صنعت موبایل است.

طراحی گوشی تاشوی هواوی Mate X2 به گونه‌ای است که به طور کاملا جذاب و با گوشه‌هایی صاف از اطراف جمع می‌شود. قسمت پشتی به گونه‌ای طراحی شده که هنگام بسته‌بودن نمایشگر ثانویه، فقط 4.4 میلی‌متر ضخامت دارد. نقطه تعادل کمی از مرکز دستگاه دور است، بنابراین در دو حالت باز و بسته بودن، کاملا تعادل برقرار است.
با در نظر گرفتن طراحی نمایشگر دوگانه پرچم‌دار جدید هواوی باید گفت سایز نمایشگر منعطف هواوی Mate X2 معادل 8 اینچ بوده که یکی از بزرگ‌ترین‌های گوشی هوشمند به حساب می‌آید. همچنین هواوی Mate X2 مجهز به یک لایه نانو اپتیکال کنترل مغناطیسی بوده که می‌تواند بازتاب نور را به حداقل برساند.

اما اگر از گوشی بدون باز کردن نمایشگر انعطاف‌پذیر آن استفاده کنید، با یک نمایشگر 6.45 اینچ اولد مواجه خواهید بود. هر دو نمایشگر از وضوح فوق‌العاده بالا، نرخ لمس عالی و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز به منظور ارایه تجربه‌ای سازگار با تغییر حالت کاربری برخوردار هستند. هواوی Mate X2 با دو نمایشگر خود، بهترین وضعیت‌ در هر دو حالت گوشی هوشمند و تبلت را ارایه می‌دهد. نمایشگر بزرگ‌تر می‌تواند منطقه دید وسیع‌تری را ارایه دهد و بسته شدن نمایشگر هم باعث می‌شود تا حمل آن، ساده‌تر شود. هواوی با استفاده از تحقیقات گسترده‌ای که انجام داده، حالت تاشو را از ابتدا به گونه‌ای طراحی کرد تا بتواند تجربه منحصر به فردی را برای کاربران رقم بزند. هواوی Mate X2 را می‌توان گزینه‌ای عالی برای مرور اینترنت، خرید آنلاین یا انجام بازی در خانه معرفی کرد.

قابلیت App Multiplier به کاربران این امکان را می‌دهد تا چندین بخش از یک برنامه مشخص را باز کنند؛ فرض کنید اگر قصد داشته باشید بخش‌های مختلفی از برنامه NotePad را به صورت همزمان باز کنید، در Mate X2 امکان‌پذیر خواهد بود. کاربران می‌توانند از طریق MeeTime، محتوا را با سرعت و به سادگی و تنها با کشیدن فایل‌ها روی رابط چت، اشتراک‌گذاری کنند؛ توجه داشته باشید که این کار بدون محدودیت در اندازه، حجم یا فرمت فایل انجام می‌شود. هواوی Mate X2 به عنوان یک گوشی هوشمند پرچم‌دار با مجهز شدن به دوربین چهارگانه Ultra-Vision Leica Quad توانسته در صنعت دوربین گوشی‌های هوشمند پیشتاز شود و به کاربران اجازه خواهد داد تا در هر لحظه از زندگی خود، بتوانند تصاویر خارق‌العاده‌ای را ثبت کرده و به اشتراک‌ بگذارند. دوربین 50 مگاپیکسلی Super Sensing Wide را می‌توان یکی از نخستین سنسورهایی دانست که مجهز به آرایه فیلتر رنگی بوده و در کنار آن، شاهد قابلیت‌های دیگری همانند Full Pixel Octa PD خواهید بود که برای فوکوس سریع و ثبت تصاویر باکیفیت بالا، حتی در محیط‌های کم نور هم کارایی خواهند داشت. دوربین تله فوتو 10X  از طراحی اپتیک پریسکوپ برخوردار بوده و می‌تواند بزرگ‌نمایی 10 برابری را ارایه دهد. همچنین شاهد بزرگ‌نمایی 20 برابری هیبریدی و 100 برابری دیجیتالی برای عکاسی از نقاط دور خواهید بود. سنسور 16 مگاپیکسل اولترا واید نه تنها یک میدان دید چشمگیر را هنگام تصویربرداری از منظره ارایه می‌دهد، بلکه از حالت ماکرو برای تصویربرداری از اشیاء با فاصله 2.5 سانتی‌متری از لنز هم استفاده خواهد کرد. طراحی تاشو و منحصر به فرد هواوی Mate X2 به کاربر اجازه می‌دهد تا از دوربین چهارگانه برای ثبت تصاویر باکیفیت استفاده کند. همچنین با استفاده از یک سنسور سلفی که از ضبط دامنه دینامیکی بالا و تصاویر اولترا واید پشتیبانی می‌کند، قطعا به کیفیت متفاوتی از تصاویر سلفی مواجه خواهیم شد. از نظر کیفیت صدا می‌توان هواوی Mate X2 را به یک سینمای جیبی تشبیه کرد. سیستم صدای استریوی بلندگوی دوگانه از درایورهای بسیار باریک با دامنه بزرگ و متریال فیبر کربنی در کنار جلوه‌های صوتی Huawei Histen استفاده کرده تا بتواند از صداهای پایین عمیق و صداهای بالای واضح پشتیبانی کند. با پشتیبانی از تراشه کرین 9000، می‌توان گفت هواوی Mate X2 مجهز به یکپارچه‌ترین و پرکاربردترین مودم 5G روی تراشه با بیشتین تعداد ترانزیستور بوده که در نهایت عملکرد عالی، بازدهی انرژی بالا و اتصال بسیار سریع را فراهم می‌کند.  هواوی Mate X2 مجهز به یک باتری قوی 4500 میلی‌آمپر ساعتی شده و از فناوری شارژ سریع 55 وات هواوی نیز پشتیبانی می‌کند؛ این دستگاه از سریع‌ترین فناوری شارژ سریع مناسب برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر پشتیبانی می‌کند. هواوی Mate X2 در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کریستالی و صورتی از تاریخ 25 فوریه سال جاری میلادی (مصادف با 7 اسفند) در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه با قیمت 2784 دلار برای مدل 256 گیگابایت و 2929 دلار برای مدل 512 گیگابایت عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب : ۲۷۵۷۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين