۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد:

میز ارایه خدمات شرکت مخابرات ایران بهینه‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸
میز ارایه خدمات شرکت مخابرات ایران بهینه‌سازی می‌شود
میز ارایه خدمات شرکت مخابرات ایران بهینه‌سازی می‌شود
 
آی‌تی‌من- مجید سلطانی درسفر استانی خود به بوشهر در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه اظهار داشت: با ارائه طرح‌های مختلف در مخابرات ایران به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.
 
وی ضمن تشریح اقدامات مختلف مخابرات در راستای جهش چندین برابری در مسیر تحقق شبکه ملی اطلاعات، خاطرنشان کرد: مزیت این اقدامات این است که ضمن افزایش سهم بازار به مشترکین مخابرات، با ایجاد تنوع در خدمات، قدرت انتخاب بیشتری نیز به مشتریان داده شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان می‌شود برای ما مهم است و با ایجاد کارگروه‌هایی در شرکت مخابرات ایران، شاخص‌های کیفی شبکه را بررسی و پایش می‌کنیم.
 
سلطانی با تاکید مجدد برنقش پررنگ سفرهای استانی در تدوین سند توسعه ۵ ساله مخابرات ادامه داد: از دیگر عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص‌هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقای درگاه‌های غیرحضوری است که در حال بازتعریفی جدید از این شاخص‌ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.
 
وی توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقای درگاه‌های غیرحضوری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود این شاخص‌ها بر اساس نیازها و انتظارات مردم تعریف و اجرا شود
 
سلطانی همچنین مراکز تلفن شهر برازجان نیز بازدید کرد و ضمن صحبت در خصوص مسایل مختلف و دغدغه‌های متنوع، راهکارهای خدمت رسانی بهتر را با مدیران این مرکز مورد بحث و بررسی قرار داد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در نشستی با نمایندگان کانون بازنشستگان منطقه بوشهر از پیگیری مشکلات بازنشستگان این شرکت خبر داد و گفت: با ایجاد کارگروهی تخصصی در شرکت مخابرات ایران، به دنبال ساماندهی مشکلات بازنشستگان این شرکت هستیم.
 
وی افزود: پیگیری موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان از طریق دستگاه‌های متولی، ارایه تسهیلات بانکی، بیمه تکمیلی و پرداخت مطالبات در کمترین زمان از بازنشستگی در این کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
سلطانی تصریح کرد: بازنشستگان گنجینه ای از علم و تجربه هر سازمان هستند و بنا داریم در قالب هیات‌های اندیشه ورز از تجربیات گران سنگ نمایندگان کانون بازنشستگان مخابرات در تمام استان‌ها اسفاده کنیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های تحول زا در شرکت مخابرات ایران، سند تحول مخابرات با نگاهی نو بر ظرفیت‌ها و چالش‌ها تدوین می‌شود.
 
سلطانی تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص استان بوشهر که به عنوان یک استان مهم و استراتژیک در جغرافیای ایران قلمداد می‌شود ، این استان را در ردیف نخستین سفر استانی قرار دادیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: رشد و توسعه استان صنعتی مانند بوشهر در کنارتعلل‌های انجام شده طی سنوات گذشته و بالا بودن سطح فرسایش تجهیزات مخابراتی به دلیل شرایط آب و هوایی سبب شده که در تخصیص اعتبارات به استان بوشهر تجدیدنظر جدی و حتی تا ده برابر موجود برنامه ریزی شود.
 
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز در نشست با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: یکی از مولفه‌های تولید ثروت و قدرت داشتن زیرساخت‌های قوی ارتباطی در بستر مخابرات است.بنابراین نیاز است با اتکا با توان دانش متخصصان بومی‌زمینه ارتقا سیستم‌های مخابراتی به منظور پوشش و سرعت امن داده‌ها و دیتا و پایداری شبکه ایجاد تا به یکی از کشورهای مقتدر در حوزه مخابراتی در منطقه تبدیل شویم.
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر این استان را استانی تاریخی و به عنوان پلی ارتباطی بین ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس دانست و گفت: با وجود روستای الکترونیکی در این استان و اجرای پروژه شهر هوشمند بوشهر در کنار وجود صنایع انرژی فسیلی و اتمی‌و تجارت الکترونیک، این ظرفیت در استان بوشهر وجود دارد که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و تنظیم یک سند ۱۰ ساله ، به عنوان یک الگوی مخابراتی در سال ۱۴۱۰ به کشور معرفی شود.
 
در آخرین برنامه مهندس سلطانی در استان بوشهر، جلسه کمیسیون فنی منطقه با حضور مدیرعامل مخابرات ایران و هیات همراه برگزار شد.
 
سلطانی در این نشست بیان کرد: طی دو روزی که در بوشهر حضور دارم با گروه‌های مختلفی از نمایندگان کانون بازنشستگی مخابرات، پرسنل پیمانکاری، نیروهای رسمی‌، مدیران ستادی و مقامات استانی دیدارهای جداگانه ای داشته ایم که همگی از یک وفاق، همدلی و انگیزه ای مضاعف برای توسعه مخابرات در این استان سخن می‌گویند.
 
وی با تمجید از عملکرد مدیریتی مخابرات بوشهر، ادامه داد: به زودی نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر، اجرای ۸۰ کیلومتر فیبرنوری برای شهرهای کنگان و عسلویه و تعمیر و تجهیز مرکز دوم تلفن بوشهر انجام می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزایش رضایت مشتریان را در این دوره مدیریتی یک اصل مهم و اساسی دانست و اضافه کرد: در همین راستا طرح‌های مختلفی ارائه شده است که نتیجه آن افزایش سهم بازار مشترکین مخابرات و ارایه بهترین خدمات با کیفیت بالا خواهد بود.
 
 


 
کد مطلب : ۲۷۵۸۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين