۰

خرید از سایت‌های خارجی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۳
خرید از سایت‌های خارجی
خرید از سایت‌های خارجی

بنگ‌گود (Banggood) یکی از فروشگا‌ه‌های خرده‌فروشی مشهور است که به صورت آنلاین به کاربران سراسر دنیا خدمات ارایه می‌کند. این فروشگاه چینی کار خود را ابتدا با همکاری eBay شروع کرد و در سال ۲۰۰۶ پس از درآمدزایی به صورت مستقل به ارایه محصولات خود در سطح جهانی روی آورد و از یک گروه کوچک به یک شرکت با ۴۰۰۰ کارمند تبدیل شد. اکثر کارکنان این شرکت، چینی هستند اما تیم تبلیغات آنها را کارمندانی از استرالیایی، روسیه‌ای، اروپایی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی نیز همراهی می‌کنند. 

این سایت به فروش محصولات الکترونیکی ارزان قیمت معروف شده است و یکی از بهترین روش‌ها برای خرید کالاهای خاص و با قیمت ارزان‌تر خصوصا برای مشتریان ایرانی است که به دلیل تحریم‌‌ها، خرید برای آنها دشوارتر از گذشته شده است. محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند، اکسسوری‌های گوشی‌ها، اسباب‌بازی‌ها و روبات‌ها، کوادکوپتر‌ها، کامپیوتر و شبکه، ساعت و لباس از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این فروشگاه محسوب می‌شود.

بنگ‌گود در سال ۲۰۱۷ با شرکت‌های بزرگ چینی مانند هواوی و شیائومی قراردادهایی را بست. همچنین در سال 2018 سیستم پرداخت بنگ‌گود به نام BGpay  به عنوان گزینه پرداخت درون فروشگاهی سریع و امن معرفی شد. این سیستم چیزی بیشتر از یک روش پرداخت عادی است و ثبت سفارش شما در Banggood را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. 

اگر سفارشی در سایت بنگ‌گود ثبت کرده‌اید، اما حساب ارزی یا کارت اعتباری برای خرید ندارید، نیک پرداخت می‌تواند فرآیند پرداخت خرید شما را به راحتی نهایی کند. نیک پرداخت برای پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی مانند Banggood به شما کمک کند. این سایت از درگاه پی پال نیز پشتیبانی می‌کند و شما در خدماتی مانند شارژ حساب پی پال و خرید از این سایت، می‌توانید روی خدمات نیک پرداخت حساب کنید.



 
کد مطلب : ۲۷۵۸۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما