۰

سایت‌های همسریابی از مردم اخاذی می‌کنند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
سایت‌های همسریابی از مردم اخاذی می‌کنند
سایت‌های همسریابی از مردم اخاذی می‌کنند

آی‌تی‌من-  وی ادامه داد: این مجموعه‌ها صرفا سایت‌هایی شخصی و یا وابسته به موسسه‌ای هستند که مجوزی برای این فعالیت ندارند و کار غیر قانونی انجام می‌دهند. فعالیت آنها عمدتا به ازدواج پایدار و زندگی مشترک و دائمی‌ختم نمی‌شود.
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، افزود: باید ساختار و ضابطی قضایی در این راستا شکل گیرد که با دسترسی مستقیم، اطلاعات مشخص افراد را در اختیار داشته باشد که به طور حتم به جز قوه قضاییه نهاد دیگری نمی‌تواند چنین ساختاری را ایجاد کند.

تندگویان افزود: این معاونت با دادستان و پلیس فتا مکاتبات لازم را انجام داده است چراکه تنها دستگاهی که می‌تواند اشراف کامل به فضای مجازی داشته باشد دادستانی و پلیس فتا است. باید نهاد ضابطی زیر مجموعه دستگاه قضائی شکل گیرد تا نظارت بر روی چنین مجموعه‌هایی انجام شود و حتی مجوزهای لازم صادر و با مجموعه‌های متخلف برخورد شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اگر ساختاری ایمن در نهاد قضائی ایجاد شود که مراجعه کنندگان به چنین سایت‌هایی پیش از دراختیار قرار دادن اطلاعات خود در سایت یا به یکدیگر، در سیستمی‌رصد و پایش و راستی آزمایی شوند و اطلاعاتشان در آن سیستم محفوظ و ایمن بماند، همچنین نهاد قضائی مسئولیت تبعات ناشی از کتمان برخی موضوعات توسط مراجعه کنندگان را بر عهده گیرد، می‌توان درباره فعالیت این سایت‌ها و حمایت از آنها صحبت کرد.
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۵۸۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين