۰
از سوی سازمان رگولاتوری صادر شد

اخطار به 3 اپراتور مختل‌کننده کلاب‌هاوس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
اخطار به 3 اپراتور مختل‌کننده کلاب‌هاوس
اخطار به 3 اپراتور مختل‌کننده کلاب‌هاوس

آی‌تی‌من- مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد این هشدار دیروز با نامه «حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان تنظیم مقررات به مدیرعامل سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش، در این هشدار ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی که ایجاد اختلال در ارتباطات را جرم‌انگاری کرده مورد استناد قرار گرفته است. البته بند ف ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این وزارت خانه را طبق قانون مامور حراست و حفاظت از تبادل اطلاعات در شبکه‌های اطلاع رسانی می‌کند.

متن نامه همچنین متذکر می‌شود، در صورت استمرار این اختلال و با توجه به جمع‌آوری ادله فنی، گزارش رخداد جرم برای پیگیری قضایی به دادسرا ارایه و درخواست پیگرد قضایی آمران و عاملان این اختلال ثبت و پیگیری خواهد شد.

از چند روز قبل شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس دچار اختلال شد. وزیر ارتباطات درباره فیلتر این شبکه اجتماعی اعلام کرد این اتفاق رخ نداده است. اما اختلال از سوی اپراتورها همچنان برقرار بود هر چند آن‌ها نیز اعلام کردند هیچ دستور قضایی مبنی بر فیلتر این شبکه اجتماعی صادر نشده است.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۶۰۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين