۰

کمپین ارسال رایگان پادرو تا امروز؛ همراه با شانس برنده شدن اعتبار یک میلیون تومانی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱
کمپین ارسال رایگان پادرو تا امروز؛ همراه با شانس برنده شدن اعتبار یک میلیون تومانی
کمپین ارسال رایگان پادرو تا امروز؛ همراه با شانس برنده شدن اعتبار یک میلیون تومانی
 
آی‌تی‌من- تمامی کسب و کارها و کاربران مقیم تهران که بین بازه زمانی بیست و چهارم خرداد ماه تا هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ از طریق پادرو ثبت سفارش ارسال کالا کنند، فرآیند جمع آوری و ارسال کالا به مقصد به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

برای این منظور کافی است کاربران وارد حساب کاربری رسمی خود در پادرو شده یا برای نخستین بار ثبت نام کنند.

ناگفته نماند که پادرو برای تمام کسانی که در بازه زمانی یاد شده ثبت نام کنند، جوایزی ویژه هم در نظر گرفته است؛ به این ترتیب که همه کسب و کارهای جدید شانس برنده شدن ۵ اعتبار یک میلیون تومانی برای ارسال رایگان طی یک ماه را خواهند داشت.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کمپین جدید پادرو و آشنایی با امکانات و خدمات ارائه شده از سوی این پلتفرم می‌توانند به آدرس campaign.podro.com مراجعه کرده و از داخل سایت فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند.
گفتنی است پلتفرم پادرو در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و به عنوان بزرگ‌ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل و نقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می‌کند.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی‌های فنی خود، می‌توانند از طریق API (رابط برنامه‌نویسی کاربردی) یا نسخه‌های موبایل و کامپیوتر پادرو از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند.

با توجه به استقبال زیاد فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام از خدمات پادرو، اخیراً نسخه ویژه فروشگاه‌های اینستاگرامی نیز توسعه داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چند سویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده یا QR کد را اسکن کنید.
 
 
کد مطلب : ۲۷۶۷۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما