۰

تداوم اختلال در سایت‌های وزارت راه

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۴
تداوم اختلال در سایت‌های وزارت راه
تداوم اختلال در سایت‌های وزارت راه

19 تیر امسال رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی درباره اختلال سایبری در سایت این وزارتخانه، گفته بود: اختلال سایبری وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی است.

قاسم بی‌نیاز افزود: به‌دنبال  اختلال سایبری در سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، موضوع توسط کارشناسان فنی این وزارتخانه در حال بررسی است. اختلال سایبری در سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی ظاهر شد که ‌به دنبال آن پورتال وزارتخانه و سایت‌های زیر پورتال آن از دسترس خارج شده است.

وی با بیان این‌که کارشناسان فنی در حال بررسی موضوع هستند، گفته بود: پس از در دسترس قرار گرفتن پورتال و سامانه‌های زیر مجموعه این پورتال، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

حدود یکماه از وقوع اختلال سایبری در سایت‌ وزارت راه، سایت زیرمجموعه‌های این وزارتخانه از جمله سامانه ملی املاک و اسکان، سامانه‌های طرح مسکن مهر و ... همچنان از دسترس خارج است. ضمن این‌که در سامانه tem.mrud.ir امکان ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن وجود ندارد. در زمان حاضر سایت amlak.mrud.ir (سامانه ملی املاک و اسکان) پیام «سیستم در حال به‌روز رسانی است» مشاهده می‌شود. 
 
کد مطلب : ۲۷۶۹۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين