۰

اجرای کمپین جهانی «فقط یک کلیک» در ایران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰
اجرای کمپین جهانی «فقط یک کلیک» در ایران
اجرای کمپین جهانی «فقط یک کلیک» در ایران

آی‌تی‌من- سیروس دالوند معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا درباره خبر پویش جهانی« فقط یک کلیک» که اخیرا توسط سازمان اینترپل طراحی شده و در سراسر دنیا در حال اجرا است، گفت: این پویش با موضوع آگاه سازی عمومی‌پیرامون جرایم سایبری به مدت سه هفته از 12 تا 30 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ارزیابی تهدیدات سایبری، این پویش روی 3 موضوع باج افزار، فیشینگ یا کلاهبرداری سایبری و هک ایمیل تجاری (BEC) متمرکز است.

معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا مهمترین اهداف این پویش را افزایش آگاهی‌های عمومی‌از تهدیدات برجسته سایبری، ارتقاء بهداشت سایبری افراد و سازمان‌ها در سراسر جهان و افزایش همکاری‌ها و مشارکت‌ها از طریق انجام فعالیت‌های مشترک و اشتراک اطلاعات برشمرد.

سرهنگ دالوند گفت: در این پویش تولیدات سازمان جهانی اینترپل به صورت ویدئو، اینفوگرافی‌، مقاله و... همراه با هشتگ یکسان در بین کشورها به اشتراک گذاشته می‌شود تا پلیس‌های سایبری در سراسر دنیا به صورت هماهنگ این اطلاعات را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

وی گفت: پلیس سایبری جمهوری اسلامی‌ایران نیز همگام با سایر پلیس‌های سایبری به صورت فعال در این پویش شرکت دارد و طرح‌ها و پوسترهای طراحی شده مرتبط با موضوعات را به دبیرخانه پویش ارسال کرده و همزمان طرح‌های دریافتی را برای انتشار در سایت پلیس فتا، ترجمه و بازطراحی می‌کند.

 
مرجع : فارس
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۳۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما