۰
اسنپ به بهانه روز ملی حمل‌ونقل آمارهای جدیدی منتشر کرد؛

ثبت رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر در یک روز

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
ثبت رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر در یک روز
ثبت رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر در یک روز

رشد ۴۳ درصدی سفرهای هفتگی اسنپ
به گزارش روابط عمومی اسنپ، این سامانه اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران فعالیت می‌کند. در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده و این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در روزهای اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است. 

طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. تعداد سفرهای هفتگی اسنپ نیز در این یک سال ۴۳ درصد رشد کرده است.

تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشته‌اند یا بسته جابه‌جا کرده‌اند. همچنین در این ۷ سال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده است. 

کاربران راننده ارزشمند‌ترین دارایی اسنپ هستند و ناوگانی که تنها با ۱۰ راننده آغاز به کار کرد، اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبت‌نامی در سرویس‌های خودرو و باکس دارد. 

این آمار و ارقام نشان می‌دهد تاکسی‌های اینترنتی به رکن جدایی‌ناپذیر از حمل‌ونقل شهری، به‌ویژه در کلانشهرها، تبدیل شده‌اند و با توجه به استفاده آن‌ها از شیوه‌های هوشمند و نوین می‌توانند نقش موثری در ساماندهی حمل‌ونقل شهروندان ایفا کنند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۸۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما