۰

برگزاری دوره‌های برنامه‌نویسی دانشگاه هاروارد به زبان فارسی در CS50x Iran

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲
برگزاری دوره‌های برنامه‌نویسی دانشگاه هاروارد به زبان فارسی در CS50x Iran
برگزاری دوره‌های برنامه‌نویسی دانشگاه هاروارد به زبان فارسی در CS50x Iran

پتانسیل کسب درآمد ارزی با برنامه نویسی
برنامه‌نویسی یک صنعت در حال رشد است که حالا به یک نیاز بسیار مهم در اکثر کسب و کارهای آنلاین و غیرآنلاین تبدیل شده؛ یک برنامه نویس فریلنسر هم با تکیه بر آزادی‌های دنیای فریلنسری و همچنین تخصصی که در زمینه کدنویسی و برنامه‌نویسی دارد، می‌تواند در این صنعت مشغول به فعالیت شود.
برنامه نویسی به صورت فریلنسری این امکان را به فرد می‌دهد که میزان دستمزد خود و تعداد پروژه‌هایی که می‌تواند انجام دهد را خودش تعیین کند. برنامه‌نویسان فریلنسر کاملا خودکفا هستند؛ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند، مشتریان را خودشان انتخاب می‌کنند و ساعات کاری دست خودشان است. آنها می‌توانند بسته به مهارت خود انواع پروژه‌ها مانند کدنویسی برای اپلیکیشن، نرم افزار، سایت یا ... را بر عهده بگیرند و سیر تا پیاز پروژه را خودشان به تنهایی پیش ببرند.

البته این شاخه پردرآمد تنها مخصوص فریلنسری نیست و حتی اگر فردی تحت استخدام شرکت است، می‌تواند همزمان هم از طریق سایت‌های داخلی و خارجی پروژه بگیرد تا در ساعات فراغت خود در خانه انجام دهد. با این حال بسیاری از برنامه‌نویسان متخصص به صورت پروژه‌ای، پاره وقت و فریلنسری کار می‌کنند تا پتانسیل کسب درآمد ارزی را هم از خود دریغ نکنند. همچنین آنها نگران نقد کردن درآمد ارزی خود نیستند، چرا که نیک پرداخت، که حامی دوره‌های علوم کامپیوتر CS50x Iran است، این کار را با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان انجام دهد.

انواع پروژه‌های برنامه‌نویسی
اکنون که با پتانسیل کسب درآمد برنامه نویسی و آزادی عمل این شغل آشنا شدید، خوب است در مورد انواع پروژه‌هایی که یک برنامه نویس می‌تواند روی آنها کار کند نیز آشنا شوید. برنامه نویسان فریلنسر و شرکتی می‌توانند انواع وظایف را با توجه به مهارت خود در بخش‌های زیر انجام دهند:
  • برنامه‌نویسی وب سایت و ویندوز
    برنامه نویسی اندروید، iOS و اپلیکیشن‌ها
    تست نرم افزارها و رفع اشکالات آنها
    به روز رسانی و پیدا کردن باگ‌های نرم افزاری و اپلیکیشن‌ها
    مسئولیت پشتیبانی از وب‌سایت
    کدنویسی انواع پروژه‌های ابتدایی تا پیچیده
اما برای اینکه بتوان این امور را انجام داد باید آموزش دید. این آموزش را از کجا می‌توان شروع کرد تا در نهایت به درآمد رسید؟

آموزش حرفه‌ای طی ۹ جلسه در CS50x Iran
یک برنامه نویس فریلنسر با مهارت‌های فنی و تخصصی در زمینه برنامه‌های کامپیوتری توانایی حرفه‌ای برای کدنویسی نرم‌افزارها و مدیریت خواسته‌های کامپیوتری مشتریان را داراست و این کار را جز با آموزش حرفه‌ای و تجربه در محیط‌های کاری به‌دست نیاورده است.

اگر شما هم به کدنویسی، دنیای HTML، طراحی وب، اندروید، هوش مصنوعی و به طور کلی برنامه‌نویسی علاقه دارید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های برنامه‌نویسی وب هاروارد طی ۳۰ ساعت دوره آموزشی در قالب ۹ جلسه تدریس و ۱۰ ساعت رفع اشکال بیشتر راه با کمک دوره‌های آنلاین برنامه نویسی CS50x Iran بپیمایید.

ثبت نام در این دوره‌ها به افرادی که به حوزه علوم کامپیوتر علاقه دارند و می‌خواهند در این حوزه یک تخصص را شروع کنند یا حتی کسانی که فعال در این حوزه بوده و می‌خواهند داخل مباحث مختلف خودشان را تقویت کنند؛ و دانشجویانی که در این حوزه‌ها درس می‌خوانند و دنبال آموزش‌های اصولی و عمیق‌تر می‌گردند، پیشنهاد می‌شود. اگر علاقه مند به شرکت در این دوره ها هستید می‌توانید از این لینک اطلاعات بیشتری کسب کنید. مهلت ثبت نام فقط تا 20 دی است.

مزایای دوره‌های CS50x Iran
شاید این سوال برایتان پیش آید که چرا به شرکت در این دوره‌ها نیاز دارم؟ یادگیری برنامه‌‌نویسی می‌تواند به شما فرصت استخدام در بهترین سازمان‌های داخلی و خارجی را فراهم کند و می‌توانید به میزان درآمدی که می‌خواهید برسید.
 همانطور که در بالا گفتیم به علت پروژه‌محور بودن این نوع شغل ساعات کاری اکثرا دست خودتان بوده و حتی می‌توانید طی همکاری با کارفرمای خارجی به درآمد دلاری هم فکر کنید، خصوصا اگر مدرکی که در برنامه نویسی دارید مورد تایید دانشگاه‌های بزرگی چون هاروارد باشد و از جانب خود این دانشگاه صادر شود. تمام این مزایا در دوره‌های برنامه‌نویسی CS50x هاروارد گرد هم آمده که تعدادی دیگر از مزایای آن را در زیر می‌بینید:
  • فرصت کارآموزی در بهترین شرکت‌های ایران
    کاملا پروژه محور 
    پشتیبانی آموزشی ویژه طی دوره
    به‌غیر از آشنایی حداقلی بازبان انگلیسی، دوره‌های وب و اندروید هیچ پیش نیازی ندارند.
    امکان دریافت مدرک CS50x هاروارد
    مدرک تحت دامنه دانشگاه هاروارد صادر می‌شود و قابل رهگیری است.
نحوه ثبت نام و کسب مدرک در این دوره چگونه است؟‌
دوره زمستان برنامه نویسی دانشگاه هاروارد در ایران در شاخه‌های وب، اندروید و هوش مصنوعی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود به شما امکان دریافت گواهینامه رسمی CS50x هاروارد را می‌دهد.

 اما برای اینکه بتوانید مدرک هاروارد را این دانشگاه دریافت کنید، نیاز است که تکالیفی که به شما داده می‌شود را حل کرده و در سایت هاروارد آپلود کنید. در جلسه آخر هم، پروژه‌ نهایی خود را تحویل می‌دهید. تیم علمی دانشگاه هاروارد صحت و درستی تکالیف و پروژه‌های شما را بررسی کرده و امتیاز می‌دهد.

 در صورتی که این تکالیف به درستی انجام شود،‌ موفق به دریافت سرتیفیکیت می‌شوید و می‌توانید این مدرک را دریافت کنید. نحوه دریافت این مدرک بعد از ثبت نام به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود. در تمام این مسیر پشتیبانی علمی 24 ساعته، جلسات رفع اشکال و اساتید مجرب دوره CS50xIran در کنار شما خواهند بود.

نیک پرداخت در کنار برنامه‌نویسان
نیک پرداخت به عنوان حامی این دوره آنلاین، کد تخفیف ویژه‌ ۱۹۰ هزار تومانی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. شما با کد Nikpardakht می‌‌توانید این تخفیف را روی هزینه نهایی دوره مدنظر خود اعمال کنید. اگر خواهان آموزش اصولی برنامه نویسی و کسب مدرک معتبر از دانشگاه هاروارد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم شرکت در این دوره را از دست ندهید. روی این لینک زیر بزنید و با کد تخفیف Nikpardakht تا ۲۰ دی ماه ثبت نام کنید.
 
کد مطلب : ۲۷۷۹۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين