کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر عامل شرکت کیمیا پردازان دایا نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت شماران مطرح کرد:

رعت و کیفیت پاسخگویی دو اصل مهم خدمات پشتیبانی شماران

28 دی 1400 ساعت 13:08

مدیر عامل شرکت کیمیا پردازان دایا نماینده شرکت شماران سیستم در حاشیه هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران توضیحاتی در مورد خدمات پشتیبانی محصولات نرم افزاری شرکت شماران سیستم و تمایز آن با سایر شرکت‌های نرم افزاری ارایه کرد.



آی‌تی‌من- مهندس امیررضا مرادی در حال حاضر نرم افزار و تکنولوژی دیجیتال جزئی جدایی ناپذیر از کسب و کار شده است و سازمان‌ها روز به روز به نرم افزارها وابسته تر می‎شوند و نیازمند پشتیبانی مستمر هستند.

وی افزود: حتی نرم افزارهای اپن سورس و یا نرم افزارهایی که به صورت رایگان عرضه می‎شوند نیز ناچارند ورژن‌هایی را جهت پشتیبانی به مشتریان خود بدهند. چرا که اگر بخواهیم نرم افزار را از بخش پشتیبانی جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: اصل و اساس کار شرکت شماران این است که مشتری قبل از اینکه نرم افزار را لمس کند خدمات و پشتیبانی آن را لمس نماید و این را پارادایمی‌برای توسعه شماران سیستم در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه گفت: سرعت و کیفیت پاسخگویی باعث شده یک مزیت رقابتی برای شماران سیستم ایجاد شود. و در واقع به غیر از محصول، خدمات پس از فروش هم یکی از جذابیت‌های مهم برای مشتریان است.

مرادی افزود: در حال حاضر محصولات شماران شامل بیش از 60 نرم‌افزار در حوزه‌های اداری، مالی، بازرگانی، تولیدی و مهندسی می‌باشد که پاسخگوی بسیاری از نیازهای مدیران صنایع و سازمان‌ها است و این نرم‌افزارها با موفقیت در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف راه‌اندازی شده که مورد استقبال زیاد صنایع و صاحبان حرفه واقع شده است. 
 


کد مطلب: 278069

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278069/رعت-کیفیت-پاسخگویی-دو-اصل-مهم-خدمات-پشتیبانی-شماران

ITMen
  https://www.itmen.ir