مدیر عامل شرکت کیمیا پردازان دایا نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت شماران مطرح کرد:
رعت و کیفیت پاسخگویی دو اصل مهم خدمات پشتیبانی شماران
تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
آیتیمن- مهندس امیررضا مرادی در حال حاضر نرم افزار و تکنولوژی دیجیتال جزئی جدایی ناپذیر از کسب و کار شده است و سازمانها روز به روز به نرم افزارها وابسته تر میشوند و نیازمند پشتیبانی مستمر هستند.
وی افزود: حتی نرم افزارهای اپن سورس و یا نرم افزارهایی که به صورت رایگان عرضه میشوند نیز ناچارند ورژنهایی را جهت پشتیبانی به مشتریان خود بدهند. چرا که اگر بخواهیم نرم افزار را از بخش پشتیبانی جدا کنیم چیزی از آن باقی نمیماند.
وی تاکید کرد: اصل و اساس کار شرکت شماران این است که مشتری قبل از اینکه نرم افزار را لمس کند خدمات و پشتیبانی آن را لمس نماید و این را پارادایمیبرای توسعه شماران سیستم در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه گفت: سرعت و کیفیت پاسخگویی باعث شده یک مزیت رقابتی برای شماران سیستم ایجاد شود. و در واقع به غیر از محصول، خدمات پس از فروش هم یکی از جذابیتهای مهم برای مشتریان است.
مرادی افزود: در حال حاضر محصولات شماران شامل بیش از 60 نرمافزار در حوزههای اداری، مالی، بازرگانی، تولیدی و مهندسی میباشد که پاسخگوی بسیاری از نیازهای مدیران صنایع و سازمانها است و این نرمافزارها با موفقیت در شرکتها و سازمانهای مختلف راهاندازی شده که مورد استقبال زیاد صنایع و صاحبان حرفه واقع شده است.