۰

پخش مستقیم مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از لنز ایرانسل

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
پخش مستقیم مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از لنز ایرانسل
پخش مستقیم مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از لنز ایرانسل

آی‌تی‌من-  مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد ۲۰۲۳، از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در شهر دمام عربستان سعودی برگزار می‌شود.

تیم‌ملی ایران، در گروه B این رقابت‌ها حضور دارد و در نخستین مسابقۀ خود، از ساعت ۱۶:۳۰ سه‌شنبه ۲۸ دی به مصاف استرالیا می‌رود. ملی‌پوشان ایران در دومین گام، پنجشنبه ۳۰ دی از ساعت ۱۶:۳۰، تیم هندوستان را پیش رو خواهند داشت و در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی، شنبه ۲ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰، مقابل تیم میزبان، عربستان سعودی، قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌های تیم ملی ایران در مرحلۀ گروهی (و در صورت صعود، در دور نهایی) را از طریق شبکۀ «لنز اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir تماشا کنند.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این مسابقه را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۱۴ دی، طی قراردادی با فدراسیون هندبال، رسماً حامی‌ورزش هندبال کشور شده است. این قرارداد، طی مراسمی‌در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور علیرضا پاکدل رییس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی‌ایران و بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، همچنین دو عضو تیم ملی هندبال مردان و دو عضو تیم ملی هندبال بانوان به نمایندگی از ورزشکاران عضو تیم‌های ملی هندبال ایران و نیز خبرنگاران رسانه‌های ورزشی، برای حمایت نخستین ارایه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد. بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی‌انحصاری، از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور، در همۀ سطوح و تمام رده‌های سنی، حمایت خواهد کرد. اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند. از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی‌از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.
 
مرجع : ایرانسل
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۰۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين