۰

آیفون 14 اپل رکورددار بیش‌ترین جستجوی اینترنتی شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸
آیفون 14 اپل رکورددار بیش‌ترین جستجوی اینترنتی شد
آیفون 14 اپل رکورددار بیش‌ترین جستجوی اینترنتی شد

آی‌تی‌من- این پژوهش نشان می‌دهد که کاربران بیش از همه منتظر عرضه گوشی آیفون‌ 14 اپل هستند؛ دستگاهی که احتمالا در سپتامبر سال 2022 عرضه خواهد شد. سری آیفون 13 نیز در سپتامبر سال 2021 روانه بازار شد.

بر اساس یافته‌های تحقیق، سری آیفون‌ 14 اپل رکورد بیش از 1 میلیون جستجوی جهانی طی سال میلادی گذشته را به نام خود ثبت کرده است. این رقم در مقایسه با رکورد جستجو برای سامسونگ گلکسی S22 به‌عنوان دومین دستگاه فهرست بالغ بر 2 برابر بیش‌تر است. در سال 2021 پرچم‌دار آینده سامسونگ رکورد 518 هزار مورد جستجو را به ثبت رساند.

آیفون SE 3 اپل با بیش از 285 هزار مورد جستجوی جهانی طی سال میلادی گذشته در رتبه سوم جای گرفت، پدیده‌ای که با توجه به وجود میلیون‌ها کاربر این گوشی‌های هوشمند اپلی در سراسر جهان چندان مایه تعجب نیست. آیفون‌ SE 3 جایگزینی عالی برای افرادی است که احتمالا مایل به انتظار کشیدن برای عرضه آیفون‌های جدید در پایان سال نیستند. شایعات از عرضه احتمالی این دستگاه در ماه مارس سال 2022 حکایت دارند.

مدل‌های تولیدی توسط برندهای چینی نیز در کانون توجهات قرار گرفته‌اند؛ تا جایی که گوشی‌های هوشمند ویوو V23 و شیائومی 12 به‌ترتیب رکورد 195700 و 165300 مورد جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. بدین‌ترتیب فهرست اسامی 5 هندست با بیش‌ترین میزان جستجو در جهان طی سال 2021 تکمیل می‌شود.

موضوع جالب‌توجه اینکه اوپو فایند N و گوگل پیکسل فولد تنها دستگاه تاشو قابل رویت در فهرست 20 هندست برتر به‌شمار می‌روند. همچنین گوشی محبوب برند فنلاندی موسوم به نوکیا X50 نیز در جایگاه نهم قرار گرفت.

اگرچه مدل پایه آیفون‌ 14 ظاهرا به لحاظ زیبایی‌شناسی تا حدی مشابه آیفون 13 است؛ اما گوشی‌های آیفون‌ 14 پرو، آیفون‌ 14 پرو مکس و مدل جدیدی که در مقطع کنونی با نام احتمالی آیفون‌ 14 مکس شناخته می‌شود؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌احتمالا از الگوی کاملا بازطراحی شده استفاده خواهند کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، مدل‌های فوق علاوه بر بهبود عملکرد دوربین و قابلیت‌های پردازشی از ایده‌ جدیدی برای طراحی ناچ رونمایی خواهند کرد. این موضوع به منزله یک گام رو به جلوی دیگر برای متمایز نمودن محصول پرچم‌دار اپل است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۲۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين