۰

فناپ از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز رونمایی کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸
فناپ از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز رونمایی کرد
فناپ از پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز رونمایی کرد

آی‌تی‌من-  به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، گردآوری و استخراج صحیح اطلاعات میزان مصرف مشترکین یکی از مهم‌ترین روش‌های برنامه‌ریزی منابع به‌شمار می‌رود و قرائت کنتورهای گاز به‌صورت سنتی، برنامه‌ریزی برای کنترل و هدایت مصرف را دشوار کرده و زمان، انرژی و هزینه زیادی برای کشور به همراه داشته است.

به گفته مهدی ایزدیار، مدیرعامل فناپ زیرساخت، توسعه روزافزون فناوری و نقش آن در توسعه فعالیت‌های صنعتی و خدماتی، و نیاز به پیشرفت بخش‌های مهم کشور و همسو کردن آنها با فناوری که منجر به تسهیل ارائه خدمات به مردم می‌شود، امری حیاتی به‌شمار می‌رود؛ چرا که ارائه خدمات مختلف در سطح کلان موضوعی بااهمیت است که می‌تواند دستاوردهای بسیاری برای مردم به همراه داشته باشد.

قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، نیز ضمن حضور در این رویداد اظهار داشت: باید به استعداد و‌ توانمندی‌های خود‌ افتخار کنیم؛ گروه شرکت‌های فناپ امروز در شرایطی‌ است که می‌توان این شرکت را به‌عنوان ثروت ملی دانست و در برنامه‌های توسعه ملی روی آن حساب کرد.

در ادامه مراسم، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ گفت: امروز مفتخرم که هر یک از شرکت‌های فناپ، دارای دستاوردی است و اثرات آن دستاوردها در فضای کسب‌وکاری، صنعت و‌ رفاه کشور بروز و ظهور پیدا کرده است.

مدیرعامل فناپ ضمن اشاره به اینکه حضور پلتفرم‌ها و استارت‌آپ‌ها در زندگی مردم موثر بوده است، افزود: نگاه ما در گروه شرکت‌های فناپ به موضوع فناوری و‌ نوآوری، نگاه حل مسائل کلیدی کشور است. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بخش‌های خصوصی و دولتی در کنار هم بتوانند مسائل و مشکلات کشور را حل کنند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۲۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما