۰

مشخصات شیائومی 12 مینی اعلام شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۱
مشخصات شیائومی 12 مینی اعلام شد
مشخصات شیائومی 12 مینی اعلام شد

آی‌تی‌من- چندی پیش کمپانی شیائومی به‌طور رسمی از سری شیائومی 12 رونمایی کرد. در آن زمان این خانواده شامل 3 مدل مختلف با اسامی شیائومی 12X، شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو بود. 

در این میان مدل‌های شیائومی 12 و شیائومی 12X  گوشی‌های هوشمند کوچکی با نمایشگر 6.2 اینچی محسوب می‌شوند. عرض بدنه این دستگاه‌ها برابر با 69.9 میلی‌متر است؛ در نتیجه مدل‌های مورد اشاره در مقایسه با گوشی‌های آیفون‌ 13 و شیائومی Mi 6 دارای بدنه لاغرتری هستند. این 2 گوشی در واقع پرچم‌داران کوچکی هستند که حمل آنها با استفاده از یک دست امکان‌پذیر خواهد بود. با این‌حال اکنون انتشار یک گزارش جدید نشان می‌دهد که اسمارت‌فون شیائومی 12 مینی نیز در راه است.

بر اساس گزارش‌ها، اندازه شیائومی 12 مینی حتی از شیائومی 12X و مدل استاندارد شیائومی 12 نیز کوچک‌تر است. اندازه نمایشگر مورد استفاده در این دستگاه کوچک‌تر از 6 اینچ بوده و احتمالا از این نظر جزو کوچک‌ترین دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده طی سالیان اخیر به‌شمار خواهد رفت.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که شیائومی 12 مینی با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه به بازار عرضه خواهد شد. بعلاوه این گوشی مجهز به 3 فلاش خواهد بود. طراحی کلی این گجت با الگوی مورد استفاده در سری شیائومی 12 به میزان قابل‌توجهی تفاوت دارد. در واقع این دستگاه احتمالا یک مدل جدید با ظاهری بازطراحی شده قلمداد می‌شود.

متاسفانه در رابطه با این گوشی هوشمند جزئیات بیش‌تری منتشر نشده است. پیکره‌بندی پایه دستگاه کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما با توجه به محدودیت اندازه گوشی، استفاده از پردازنده پرچم‌دار بسیار پیشرفته با پیکره‌بندی قدرتمندتر امری دور از انتظار خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه حداکثر از تراشه اسنپ‌دراگون 870 ساخت کوالکام استفاده خواهد کرد.

اگرچه شرکت اپل از ادامه عرضه مدل‌های کوچک و مینی آیفون صرفنظر کرده است؛ اما شیائومی قصد انجام این‌کار را دارد. تولیدکننده چینی به‌دلیل عملکرد موفق شیائومی Mi 6 به دستگاه‌های کوچک اعتماد دارد.
 
کد مطلب : ۲۷۸۲۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما