۰

راهنمای خرید گوشی‌های سری A سامسونگ

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
راهنمای خرید گوشی‌های سری A سامسونگ
راهنمای خرید گوشی‌های سری A سامسونگ

آی‌تی‌من- گلکسی‌های سری A طی سال‌های اخیر با دوربین‌ و پردازنده قدرتمند، طراحی‌ جذاب، نمایشگر چشم‌نواز و باتری‌ بادوام، نیازهای ضروری کاربران گوشی‌های هوشمند را در یک بسته منحصربه‌فرد و مقرون ‌به ‌صرفه ترکیب کرد.همین موضوع باعث شد تا این سری از گوشی‌های سامسونگ خیلی زود مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران قرار گرفته و برخی از مدل‌های آن در ردیف محبوب‌ترین گوشی‌ها جای بگیرد.

تنوع مدل‌های این سری از گوشی‌های سامسونگ کار انتخاب یک گوشی خاص را سخت کرده است.در ادامه این مطلب با قابلیت‌های چهار مدل جدید از گلکسی‌های سری A سامسونگ آشنا می‌شوید.

گلکسی‌های A52s، A03s، A22 و A12 تازه‌ترین گوشی‌هایی است که سامسونگ طی سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازارهای جهانی کرد.

 گلکسی A52s
سامسونگ در تابستان سال جاری از گلکسی A52s رونمایی کرد.A52s تمام ویژگی‌های یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه عالی و نزدیک به پرچمدار را دارد.   

A52s از صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع سوپرامولد و با رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره می‌برد که اجازه یک تجربه کامل بصری را می‌دهد.

پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند‌ که در کنار صفحه‌نمایشی با قابلیت نرخ تازه‌سازی 120 هرتز گیم پلی بسیار جذابی را ارایه می‌کند و می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها را به راحتی اجرا کند. 

همچنین گلکسی A52s دارای  باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 25 وات است و به شما این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را برای تماشای محتوا داشته باشید و زمان کمتری را برای شارژ تلفن هوشمند خود صرف کنید.

گلکسی A52s  دارای IP67 است که آن را در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم می‌کند.بنابراین در صورت خیس شدن می‌توانید آن را خشک کنید و به بازی، تماشا و عکس‌برداری ادامه دهید.

همراه با این ویژگی‌ها گلکسی A52s با در اختیار گذاشتن دوربین چهارگانه به شما تجربه لذت بخش عکاسی با دوربین پیشرفته را ارایه می‌دهد.

دوربین‌های 64 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسلی فوق عریض، به همراه دو دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق تشکیل‌دهنده دوربین اصلی گلکسی A52s است.

دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی این مجموعه را تکمیل می‌کند تا سطح عکاسی شما را از آنچه که در توان خود می‌بینید فراتر رود.  

گلکسی A52s دارای بلندگوهای استریو است و به این ترتیب می‌توانید یک تجربه صوتی استریو بدون هدفون و بی‌واسطه را از تلفن خود داشته باشید.

با صدایی که به لطف بلندگوهای استریو و Dolby Atmos شما را در صحنه غوطه‌ور می‌کند، تجربه شنیداری خود را حین تماشای فیلم و یا اجرای بازی مورد علاقه به سطح بالاتری ببرید.

گلکسی A52s سامسونگ شما را برای ورود به عصر جدیدی از نوآوری و هوشمندی همراهی می‌کند و با ارایه ویژگی‌های فعال با هوش مصنوعی چشم‌انداز تازه‌ای از گوشی‌های هوشمند را پیش‌روی شما می‌گذارد.

 گلکسی A22
گلکسی A22 سامسونگ میان‌رده قابل اعتمادی‌ست که از نظر کیفیت ساخت و طراحی از بسیاری از گزینه‌های هم‌ ‌رده خود جلوتر است.ظاهر مدرن و چشم‌نواز گلکسی A22 به همراه منحنی‌های مناسب گوشی باعث شده تا کار با صفحه نمایش آن راحت‌ و آسان باشد.

این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد انواع محتوا را واضح، با کیفیت و خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد و به شما این امکان را می دهدکه از محتوای مورد علاقه خود بدون وقفه لذت ببرید.

گلکسی A22  با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود نگرانی‌های شما از تمام شدن سریع شارژ تلفن همراه را برطرف می‌کند و شما آزادی این را دارید تا به مدت طولانی بیشترین استفاده را از گوشی خود داشته باشید.

همچنین باید اضافه کرد که حافظه داخلی گلکسی A22 از 64 تا 128 گیگابایت و رم 4 تا 6 گیگابایتی متغیر است و این یعنی می‌توانید بر اساس کاربردهای روزانه خود مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.


گلکسی A22 سامسونگ مجهز به یک دوربین همه‌کاره است که به شما کمک می‌کند جهان را همانطور که می‌بینید به تصویر بکشید.

با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی می توانید به راحتی عکس بگیرید و مانند یک حرفه‌ای سلفی بگیرید.

 گلکسی A03s 
گلکسی A03s به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های سری A سامسونگ، گوشی کاربردی با قیمتی اقتصادی است که ویژگی‌های نوآورانه گوشی‌های هوشمند را در دسترس همه قرار می‌دهد.

طراحی مات بدنه گلکسی A03s به شکلی است که اثر انگشت را جذب نمی‌کند و به راحتی کثیف نمی‌شود اما در عین حال می‌تواند نور را از سطح خود بازتاب دهد و شما می‌توانید از طراحی زیبای این گوشی لذت ببرید.

گلکسی A03s با یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V به شما کمک می‌کند تا بتوانید از حداکثر ظرفیت گوشی خود لذت ببرید.   

گلکسی A03s سامسونگ دارای دوربین سه‌گانه اصلی است که یک دوربین 13 مگاپیکسلی واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق آن را تشکیل می‌دهد.

گلکسی A03s همچنین دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که همراه با ویژگی فوکوس سلفی ارایه می‌شود و به این ترتیب با چهار دوربین دریچه جدیدی از عکاسی با گوشی را به روی شما باز ‌می‌کند.

صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی گلکسی A03s با نسبت تصویر 20:9 تضمین می‌کند تمامی جزئیات تصاویر بازی یا فیلم‌‌ها را روی نمایشگر مشاهده کنید.

 گلکسی A12
گلکسی A12 سامسونگ با صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + Infinity-V و نسبت تصویر 20:9 قادر به ارایه تجربه کاربری پیشرفته و همه‌جانبه‌ای است.

همانند سایر گوشی‌های سری A سامسونگ گلکسی A12 نیز از یک باتری با ظرفیت بالا برخودار است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی  به شما این اجازه را می‌دهد تا ساعت‌ها از گوشی خود استفاده کنید بی‌آنکه دغدغه‌ای راجع به خالی شدن شارژ باتری و شارژ کردن‌های مداوم گوشی آن داشته باشید.

گلکسی A12 دارای 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی است و پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای آن برای بازی بهینه شده تا بتوانید بازی‌های مورد علاقه خود را با بدون لگ و وقفه‌ای انجام دهید.

گلکسی A12 با یک دوربین چهارگانه چشمگیر با لنز واید 48 مگاپیکسلی با وضوح بالا برای عکس‌های شفاف و روشن‌تر، لنز 5 مگاپیکسلی Ultra-Wide با میدان دید 123 درجه، لنز ماکرو برای نمای نزدیک و لنز سنجش عمق برای عکس‌های با فوکوس زنده شفاف‌ترین و غنی‌ترین تصاویر را برای شما به ثبت ‌می‌رساند.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است که با استفاده از ویژگی‌های Live Focus و Smart Beauty به شما امکان می‌دهد بی‌نقص‌ترین سلفی‌ها را بگیرید.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۲۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما