۰

مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل نوروز امسال «هرروز» عیدی می گیرند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲
مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل نوروز امسال «هرروز» عیدی می گیرند
مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل نوروز امسال «هرروز» عیدی می گیرند

آی‌تی‌من-  تمامی مشترکین این اپراتور، ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف شگفت انگیز به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می دهد.

شاتل موبایل تنها اپراتور ارائه‏ دهنده سیم ‌کارت هوشمند در کشور است که قابلیت اتصال خودکار به هر سه اپراتور اصلی را دارد و ضمن پاسخگویی به نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، با تحلیل مداوم شبکه ‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین پوشش شبکه را به صورت خودکار انتخاب می‌کند.

این اپراتور در جدیدترین اقدام خود، جهت توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با پیاده سازی راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان»، این امکان را برای تمامی مشترکین فراهم کرده تا با شماره گیری کددستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوند و یا شبکه میزبان مطلوب خود را از میان سه اپراتور اصلی کشور انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
 
مرجع : روابط عمومی شاتل موبایل
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۵۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما