۰

10 جوان شایسته کارآفرین و الهام‌بخش ایران در سال 2022 معرفی شدند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸

آی‌تی‌من- این مراسم از سوی اتاق بین‌الملل جوانان ایران و با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران برپا شد و طی آن 20 کارآفرین جوان از سراسر کشور که به مرحله نهاییمعرفی به رویداد بین‌المللی TOYP 2022 راه یافته بودند، از سوی داورانی از اتاق بازرگانی تهران، وزارت ورزش و جوانان و جمعی از متخصصان حوزه‌های کارآفرینی و کسب‌و‌کار، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت، 10 جوان شایسته کارآفرینایران برای معرفی به رویداد جهانی، انتخاب شدند. 

در مراسم نهایی داوری، پوریا عالمی‌از تهران با کسب‌و‌کار «آی‌قصه»، سینا تقی‌زاده از تهران با شرکت «جاوید توس خراسان»، تارا حصاری از کرج با کسب‌و‌کار «هنرانه»، حسام سردارلو از خرمشهر و بنیان‌گذار «شتاب‌دهنده زرتک اروند»، امیر دارستانی فراهانی از تهران با شرکت «مبناپژوهان فناوری‌های نوین آتیه»، سید عرفان موسوی از اصفهان با شرکت «تعاونی کشت و صنعت گلپا لاله»، طیبه شاه‌ولی از بوشهر و بنیان‌گذار «کارخانه خورشاد»، یاسین شریعتی از سنندج با «سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر»، سجاد اکبرپور از شیراز با شرکت «دانش‌بنیان سیما تجارت» و محمدمهدیمومن‌زاده از اصفهان با «گروه توسعه مالی مهر آیندگان» به عنوان 10 جوان کارآفرین شایسته از ایران برای حضور در رویداد بین‌المللی جوان شایسته 2022 معرفی شدند.

اولین حضور اتاق جوانان ایران در رویداد بین‌المللی JCI TOYP در سال 2020 میلادی بود که طی آن، وحید رجبلو کارآفرین جوان به عنوان نماینده ایران در دسته کسب‌وکار جزو 10 جوان برتر کارآفرین سال 2020 به جامعه جهانی معرفیشد. 

رویداد بین‌المللی جوانان شایسته جهان، از سال ۱۹۸۳ و با هدف معرفی جوانان 18 تا 40 سال که بیشترین تاثیر را بر جامعه جهانی و کشور خود گذاشته‌اند، برگزار می‌شود. معیاراصلی انتخاب این افراد، پیش‌رو بودن آنان در توسعه فردی،تجارت، کارآفرینی، مسوولیت‌های اجتماعی و همکاری‌هایبین‌المللی است.

نتایج رسمی‌این رویداد در کنگره جهانی اتاق‌های بین‌المللجوانان اعلام می‌شود که در سال جاری در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و منتخبان نیز برای حضور در این مراسم دعوت می‌شوند و علاوه بر گذراندن دوره‌های توانمندسازی می‌توانند به شبکه‌سازی با جوانان موفق سایر کشورها، سرمایه‌گذاران و... بپردازند.

 
 
 
کد مطلب : ۲۷۸۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين