۰
به میزبانی ناحیه نوآوری پردیس

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 آغاز به کارکرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۵
یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 آغاز به کارکرد
یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 آغاز به کارکرد

آی‌تی‌من- در یازدهمین دوره نمایشگاهاینوتکس بیش از 400 استارت‌آپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می‌پردازند. 

در این رویداد شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعان به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

اینوتکس امسال از کشورهای روسیه، هند، مالزی،قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته‌اند. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار متر، محصولات‌شان را به نمایش می‌گذارند.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی،رویدادهای متنوعی نیز برگزار می‌شود که استیجاینوتکس، ایستگاه آینده و معرفی نیازهای فناوریصنایع (Reverse Pitch) از جمله این رویدادها است.

اینوتکس امسال میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه نیاز فناورانه نیز است. در رویدادهای ریورس پیچامسال صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذاییو ۶ حوزه صنعتی مختلف دیگر نیازهای فناورانه خود را معرفی کرده و شرکت‌ها و افراد حاضر در نمایشگاهکه پتانسیل تامین و برطرف کردن این نیازها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اعلام می‌کنند.

همچنین در بخش کافه سرمایه اینوتکس بیش از ۴۰۰ جلسه سرمایه گذاری برنامه‌ریزی شده است و در بخش منتورشیپ نیز بیش از ۲۰۰ فرصت مشاوره رایگان در اختیار مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت. 

بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی ‌رویداد به آدرسwww.inotex.com مراجعه کنند.
 
مرجع : ستاد خبری اینوتکس
کد مطلب : ۲۷۸۷۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما