۰
چراغ قرمز، چراغ سبز در نقشه نشان

آگاهانه‌تر رانندگی کنید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۰
آگاهانه‌تر رانندگی کنید
آگاهانه‌تر رانندگی کنید

آی‌تی‌من- جدیدترین قابلیت نقشه نشان که بدون نیاز به به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفته، نمایش چراغ‌های راهنمایی رانندگی تقاطع‌های شهرهای کشور است که به رانندگان کمک می‌کند در حین مسیریابی یا حتی در حالت نقشه، وضعیت هر تقاطع را مشاهده کنند.

به این ترتیب افرادی که قصد دارند در مسیرهای سرراست و با کمترین تاخیر تردد کرده و تا جای ممکن از برخورد با چراغ قرمز اجتناب کنند، می‌توانند از این ویژگی جدید نقشه نشان بهره ببرند.

در حال حاضر وجود چراغ قرمز در تقاطع به سادگی در نقشه نشان قابل رویت است، اما امکان تشخیص وضعیت آن چراغ (سبز، زرد یا قرمز بودن) وجود ندارد و چنین قابلیتی در زیرساخت راهنمایی و رانندگی کشور در دسترس نیست.

ضمنا توسعه‌دهندگان نشان کاربران را به گزارش اشکالات احتمالی نقشه، تقاطع‌های ثبت نشده و چراغ‌های قرمز افزوده نشده دعوت می‌کنند تا در اولین فرصت به نقشه اضافه شوند.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان هم‌اکنون از طریق کافه‌بازار و گوگل‌پلی برای اندروید و سیب‌اپ برای کاربران iOS در دسترس قرار دارد.

گفتنی است «نشان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و با کمک آن می‌توان بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست آورد و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی نیز بهره جست.
​​​​​​​
«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده           
و یا QR کد را اسکن نمایید.
مرجع : دفتر ارتباطات یکپارچه فناپ
کد مطلب : ۲۷۹۲۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما