۰

پاداش سالانه کارمندان توییتر نصف می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
پاداش سالانه کارمندان توییتر نصف می‌شود
پاداش سالانه کارمندان توییتر نصف می‌شود

آی‌تی‌من- نیویورک تایمز گزارش کرد چالش‌های توییتر، شامل ابهامات تبلیغات کنندگان در خصوص جنگ اوکراین و اختلاف حقوقی با ایلان ماسک بر سر توافق خرید ۴۴ میلیارد دلاریتوییتر است. این خبر با استناد به اطلاعات دو کارمند مطلع منتشر شد که روز جمعه ایمیلی از نِد سِگال، مدیر مالیتوییتر درباره نصف شدن پاداش سالانه دریافت کردند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اگرچه این رقم ممکن است تا پایانسال با توجه به درآمدهای توییتر، تغییر کند اما میزان پاداش اکنون ۵۰ درصد پاداشی است که در صورت تحقق اهداف مالیمی‌توانست باشد. یک سخنگوی توییتر، جزییات این ایمیل را در گفت و گو با نیویورک تایمز تایید کرد اما حاضر نشد توضیحات بیشتری ادا کند.

توییتر سه هفته پیش اعلام کرد این شرکت روند استخدام در سه ماهه دوم را به میزان قابل ملاحظه‌ای آهسته کرده است. اینشرکت در ماه مه، همزمان با خروج کیوان بیک‌پور، مدیرمصرف کننده و بروس فالک، مدیر درآمدها، استخدام را متوقف کرد. فروش توییتر در سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافت و به ۱.۱۸ میلیارد دلار رسیدکه توییتر این کاهش را به فضای اقتصادکلان و بازار تبلیغاتضعیف نسبت داد.
​​​​​​​
 
مرجع : ايسنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۵۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما