۰
مدیرعامل پست در کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه مطرح کرد:

دستیابی به اهداف مشترک منطقه‌ای و جهانی با اتخاذ رویکردهای نوآورانه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸
دستیابی به اهداف مشترک منطقه‌ای و جهانی با اتخاذ رویکردهای نوآورانه
دستیابی به اهداف مشترک منطقه‌ای و جهانی با اتخاذ رویکردهای نوآورانه

آی‌تی‌من- سیزدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه (APPU) امروز هفتم شهریورماه 1401 به میزبانی کشور تایلند و با حضور 31 کشور با سخنرانی محمود لیائی و با حضور ماساهیکو متوکی دبیر کل اتحادیه پستی جهانی و لین هانگلیانگ دبیر کل اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد و تا 11 شهریور ادامه دارد.

محمود لیائی به‌عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه پستی آسیا- اقیانوسیه در سخنرانی افتتاحیه این کنگره گفت: اعتقاد دارم که تعامل و همکاری منطقه‌ای میان کشورهای عضو این اتحادیه، مؤثرترین شیوه نیل به اهداف سازمانی است. قطعاً، این باور، ما را تشویق می‌کند تا تمام تلاش خود را با اتخاذ رویکردهای نوآورانه، ابتکاری و برخورداری از نیروی انسانی ماهر و دانش‌بنیان برای دستیابی به اهداف مشترک منطقه‌ای و جهانی به کار بندیم. لیائی با اشاره به همه‌گیری ویروس کووید 19 و تغییرات محسوس تمامی صنایع و کسب‌و‌کارها که منجر به اعمال قرنطینه‌ها و تعطیلی مشاغل در جهان شد افزود: چالش در زیرساخت‌های فیزیکی و عدم امکان برگزاری حضوری رویدادهای پستی باعث تعویق یک‌ساله سیزدهمین کنگره پستی آسیا – اقیانوسیه شد.

وی ادامه داد: علیرغم تمام مشکلات، بخش پستی به‌موازات سایر بخش‌ها و به‌واسطه حضور فناوری و شیوه‌های نوین ارتباطی و بهره‌مندی از رویکردهای نوآورانه، توانست بر بسیاری از موانع و محدودیت‌ها ناشی از همه‌گیری کووید 19 فائق آید.

معاون وزیر ارتباطات ایران با تأکید بر اینکه این نشست، فرصت مغتنمی برای اعضای اتحادیه پستی آسیا-اقیانوسیه جهت تقویت همکاری و تعامل در منطقه به‌شمار می‌رود افزود: به‌یقین از طریق تصمیمات متخذه در این نشست‌ها، امکان ارائه بهتر سرویس‌های پستی در سطح منطقه و جهان فراهم و دستیابی به اهداف اتحادیه پستی جهانی تسهیل خواهد شد.
 
مرجع : روابط عمومی شرکت ملی پست
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۶۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما