۰

تبلیغات گوشی شیائومی‌ حذف می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
تبلیغات گوشی شیائومی‌ حذف می‌شود
تبلیغات گوشی شیائومی‌ حذف می‌شود

آی‌تی‌من-  شیائومی‌ هم مثل سامسونگ و سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند امکان نمایش تبلیغات را در رابط کاربری خودش فراهم کرده است. این قابلیت به افزایش درآمد‌های این شرکت‌ها و کاهش قیمت محصولات آن‌ها کمک می‌کند، اما ممکن است به زودی شاهد تغییر این رویکرد باشیم.

از زمانی که شیائومی‌ نمایش تبلیغات را در رابط کاربری اختصاصی خودش MIUI شروع کرد، سال‌ها می‌گذرد. این تبلیغات در چند اپلیکیشن مشاهده می‌شوند مثل مرورگر شیائومی‌ و Mi Video. اما ظاهراً کاربران بعضی از بازار‌ها – به خصوص هند – بیشتر تحت تأثیر این تبلیغات قرار می‌گیرند. این تبلیغات در گجت‌های ارزان قیمت شیائومی‌ بیشتر مشاهده می‌شوند. امکان حذف تبلیغات گوشی‌های شیائومی‌ وجود دارد، اما همه کاربران از وجود این گزینه باخبر نیستند. شیائومی‌ سعی کرده در MIUI ۱۳ این فرایند را ساده‌تر کند، اما انتظار می‌رود که به زودی این سیاست دستخوش تغییرات چشمگیری شود. طبق یک گزارش جدید، ممکن است با رونمایی ازMIUI 14 نمایش تبلیغات در محصولات شیائومی‌ غیرممکن شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط سایت MyDrivers، ممکن است نسخه جدیدMIUI 14شامل تبلیغات نباشد. شیائومی‌ سعی دارد جذابیت محصولاتش را برای افرادی که قبلاً از محصولات شیائومی‌ استفاده نکرده‌اند، افزایش دهد.

به گفته این منبع خبری، در MIUI ۱۴ تأکید ویژه‌ای بر حذف اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده وجود دارد. شیائومی‌ برای MIUI 13 هم کار‌های زیادی در این زمینه انجام داده است. شیائومی‌ ۱۲ هم نسبت به گوشی‌های آیفون یا سامسونگ در چین با اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده کمتری عرضه شد. با احتساب گالری، دوربین و قابلیت تماس، در این گوشی فقط ۷ اپلیکیشن از پیش نصب شده وجود داشت. علاوه بر این تغییرات، در ابزار‌های کاربردی MIUI 14 هم پیشرفت‌ها و اصلاحات مختلفی ایجاد شده است؛ از جمله آپدیت ساعت، اپلیکیشن آب و هوا، تقویم و یک حالت نمایش پوشه‌ای برای ساده‌تر شدن تعامل بین دستگاه موبایل و کامپیوتر. از آنجایی که انتظار می‌رود شیائومی‌ ۱۳ تا انتهای ماه میلادی جاری رونمایی شود، به زودی اطلاعات بیشتری درباره این رابط کاربری منتشر خواهد شد.
 
مرجع : برنا
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۰۱۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما