۰

حضور شاتل موبایل در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
حضور شاتل موبایل در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته
حضور شاتل موبایل در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته

آی‌تی‌من- در این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌‏شود، شاتل‌‏ موبایل در شبستان مصلی غرفه C16-1 محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد. 

اپراتور شاتل‌ موبایل به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شاتل در حالی در این نمایشگاه حضور می‌یابد که با عرضه تنها سیم کارت هوشمند کشور علاوه بر ارائه خدمات اولیه ارتباطی شامل اینترنت همراه، مکالمه و پیامک، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند. «مدیریت دستی شبکه میزبان» یکی دیگر از خدمات متمایزی است که توسط شاتل ‌موبایل ارائه شده و به تمامی مشترکین خود این امکان را می‌دهد تا با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب و یا اپلیکیشن شاتل‌‏‌ موبایل من بتوانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و به شبکه اپراتور میزبان مورد نظر خود متصل شوند.

یکی از مهم ترین راهکارهای سازمانی شاتل موبایل که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد سرویس ارسال پیامک خدماتی شاتل موبایل است. سرویس ارسال پیامک شاتل موبایل این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بدون هیچ واسطه‌‌ای به صورت مستقیم برای تمام مخاطبین خود پیامک ارسال کنند. مشتریان شاتل‌ موبایل می‌توانند به دو روش وب سرویس و پنل از سرویس ارسال پیامک خدماتی استفاده کنند.

راهکار APN-VPN برای ارتباط با ثبات درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت از یک بستر امن، ارائه سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها، آی پی استاتیک روی سیم کارت برای داشتن شناسه منحصر به فرد، معتبر و دائمی در اینترنت و همچنین فناوری «موبایل کانکت» به عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‏کارت از دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل است که صاحبان کسب و کار می‌توانند در این نمایشگاه با آن آشنا شوند.

علاقه‌مندان می توانند در بازه اعلام شده هر روز از ساعت ۹ الی ۱۸ با مراجعه به غرفه شاتل موبایل در این نمایشگاه از نزدیک نیز با دیگر خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند و یا برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شاتل موبایل به آدرسwww.shatelmobile.ir  مراجعه کنند.
 
مرجع : روابط عمومی شاتل موبایل
کد مطلب : ۲۸۱۱۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين