۰
رییس سازمان نظام صنفی استان تهران:

علت قطع برق هنگام مراسم افتتاحیه هنوز مشخص نیست

اسلامی: استارت‌آپ‌ها در الکامپ بیست و ششم حذف نشدند بلکه رویکرد نمایشگاه تغییر کرد است
تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
علت قطع برق هنگام مراسم افتتاحیه هنوز مشخص نیست
علت قطع برق هنگام مراسم افتتاحیه هنوز مشخص نیست

آی‌تی‌من- وی در مورد اینکه چرا در این دوره از الکامپ سالن استارت‎آپ‌ها حذف شده است، گفت: ماهیچ شرکت و بخشی را حذف نکرده‎ایم؛ برخی بخش‌ها درچهار سال گذشته در اوج بودند. به صورت کلی فضا باچهار سال قبل متفاوت است و بخش‌های دیگری جایگزینشدند و به عبارتی ریزش و رویش طبیعی است و در ایننمایشگاه تمرکز بر روی محتواست. فضا و فرصت همیشهاز سوی ما فراهم است.

اسلامی‌تاکید کرد: زمانی حرف جدیدی مطرح می‌شود کهبه حرف‌های گذشته پاسخ داده شده باشد. دلیل اینکهبرخی شرکت‌ها حضور پیدا نکردند، این است که بهسوالات و درخواست‌های آنها پاسخ داده نشده و اینموضوع به فضای کلی اقتصاد دیجیتال مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است، گفت: فناوری اطلاعات یک صنعت موازی با سایر صنایع نیست بلکه این صنعت فعال کننده سایر صنایع است و اگر در این راستا به محتوا توجه نمی‌شد، قطعا روی الکامپ تاثیر خوبی نداشت.

وی گفت: در حال حاضر این نمایشگاه در هشت بخشاصلی؛ الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار،نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزاتصوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزاتاندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزارشده است.
 
کد مطلب : ۲۸۱۲۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما