۰
با هدف حمایت از طرح‌های خلاقانه و دانش‌محور

مرکز نوآوری «زی تک» آغاز به‌کار کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
مرکز نوآوری «زی تک» آغاز به‌کار کرد
مرکز نوآوری «زی تک» آغاز به‌کار کرد

آی‌تی‌من- در این رویداد مصطفی امیری، مدیرعامل زرین‌پال، با اشاره به ضرورت پویای در فضای اکوسیستم استارت‌آپی و توانمندسازی تیم‌های جوان استارت‌آپی در دوره‌ای که انگیزه دادن و امید دادن به جوان‌ها ممکن است فقط حرف به نظر برسد، تلاش داریم به واسطه زی‌تک، حرف‌های را تبدیل به فضای مناسب رشد و توانمند شدن تیم‌های جوان استارت‌آپی کنیم.

مرتضی دانش، مدیرعامل زی‌تِک در صحبت‌های خودش به صورت مستقیم از درد و رنجی که در این سال‌ها گریبانگیر فضای تکنولوژی ایران شده است، گفت؛ یعنی مهاجرت مدیران و نخبگان صنعت تکنولوژی ایران.

دانش با اشاره به اینکه در این سال‌ها تلاش‌های زیادی برای احیای امید و اثربخشی در تیم‌های جوان استارت‌آپی داشته است، گفت: زی‌تک آخرین تلاش من در این مسیر است و رسالتی که برای خودم تعریف کرده‌ام و امیدوارم که بتوانم در این مسیر به اهداف خود برسم و اگر موانع خارجی همانند اتفاقات اخیر تکرار شود من را برای پیوستن به جمع دوستان خوبم که امروز از ایران رفته‌اند، نزدیک و نزدیک‌تر خواهد کرد.

در بخش دیگری از رویداد یک پنل گفت‌وگو با حضور علی امیری رئیس هیات مدیره زرین‌پال، رضا زرنوخی عضو هیات مدیره علی‌بابا، محمدرضا سبحان مدیر باشگاه کارآفرینی تیوان و کاوه گودرزی مدیرعامل شتابدهنده جهش برگزار شد.

در این گفت‌وگو به وضعیت فعلی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بر روی کسب‌وکارهای متوسط کوچک در ایران اشاره شد و همچنین آینده‌ای که می‌توان در این مسیر پر چالش متصور بود.

در حال حاضر شش استارت‌آپ در زی‌تک در حال فعالیت هستند و یک استارت‌آپ دیگر در حال سپری کردن مراحل نهایی برای پیوستن به زی‌تک است. استارت‌آپ‌های زرین اکسپرس، نئو زرین، زرین کراود، زرین لند و آکادمی زرین برخی از همین پورتفولیو هستند.

سرمایه‌گذاری زی‌تک با تمرکز بر حوزه‌هایی چون فینتک، سیستم‌های ابری، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی و بلاک‌چین در حال انجام است و علاقه‌مندان به حضور در چرخه‌های سرمایه‌گذاری زی‌تک می‌توانند به سایت زی‌تِک به آدرس http://zarintech.com مراجعه کنند.
 
 
کد مطلب : ۲۸۱۳۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين