۰

تولید پنل‌های آیفون 15 توسط سامسونگ

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
تولید پنل‌های آیفون 15 توسط سامسونگ
تولید پنل‌های آیفون 15 توسط سامسونگ

آی‌تی‌من- از زمانی که اپل به استفاده از پنل‌های اولد در آیفون‌های خود روی آورد؛ سامسونگ دیسپلی پنل‌های اولد تولیدی خود را در اختیار غول کوپرتینویی قرار می‌دهد. اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای تولید پنل‌های اولد برای آیفون 15 را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش وبسایت The Elec، اکنون اپل در مرحله نهایی تست اعتبارسنجی محصول (PVT) برای نمایشگرهای مورد استفاده در مدل‌های چهارگانه سری آیفون 15 قرار دارد. این گوشی‌ها شامل مدل‌های آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس هستند.

این پدیده نشان می‌دهد که سامسونگ دیسپلی برای شروع فرآیند تولید پنل‌های اولد، مجوزهای نهایی را دریافت کرده است. گزارش جدید ادعا می‌کند که در حال حاضر سامسونگ دیسپلی تنها تامین‌کننده طرف قرارداد اپل است که موفق به دریافت این مجوز شده است. 2 تامین‌کننده دیگر یعنی BOE و ال‌جی دیسپلی هنوز موفق به دریافت تائیدیه از جانب اپل نشده‌اند.

در واقع گزارش شده که کمپانی چینی تولیدکننده نمایشگر موسوم به BOE تا حد زیادی از برنامه زمانی تولید عقب افتاده است. این شرکت با قسمت بریدگی نمایشگر که اپل از آن تحت عنوان داینامیک آیلند یاد می‌کند؛ دچار مشکل بود و در نتیجه این قسمت با مشکل نشت نور مواجه بود. بنابراین انتظار می‌رود که BOE از قرارداد تولید پنل‌های نمایشگر برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس کنار گذاشته شده و سهم این کمپانی چینی به سامسونگ دیسپلی واگذار شود.

بر اساس شنیده‌ها BOE در تلاش برای تولید پنل‌های اولد بدون نقض پتنت‌های ثبت شده توسط سامسونگ دیسپلی است. بنابراین بعید است که اپل حداقل تا سال آینده هرگونه قرارداد تولید صفحه‌نمایش را با BOE منعقد نماید. بنابراین نخستین مجموعه از مدل‌های آیفون 15 احتمالا از پنل‌های اولد ساخت BOE استفاده نخواهند کرد. این موضوع، خبری فوق‌العاده برای سامسونگ دیسپلی محسوب می‌شود.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۵۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين