۰
همزمان با افتتاح نمایشگاه روایت خدمت

دستاوردهای وزارت ارتباطات به نمایش درآمد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
دستاوردهای وزارت ارتباطات به نمایش درآمد
دستاوردهای وزارت ارتباطات به نمایش درآمد

آی‌تی‌من- نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا به مناسبت هفته دولت و برای ارایه دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم برگزار می‌شود، با حضور میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی‌و غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

بر همین اساس، وزارت ارتباطات نیز دستاوردهای خود در دولت سیزدهم و در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه فضایی، فیبرنوری، پست، پست بانک و ارتباطات روستایی را در این نمایشگاه در معرض دید مردم و مسوولان قرار داد.

در این نمایشگاه که تا سه شنبه ۷ شهریور ماه ادامه دارد، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات نیز دستاوردهای خود در دولت سیزدهم را ارایه کرده اند.

همچنین شرکت‌های فعال بخش خصوصی در حوزه تولید تجهیزات مخابراتی و ارتباطی و بخش‌های مختلف تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در غرفه این وزارتخانه تولیدات و محصولات خود را ارایه و معرفی می‌کنند.

در همین رابطه سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: نخستین نمایشگاه «روایت خدمت؛ وعده، وفا» با هدف روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

سازمان فناوری اطلاعات ایران در نمایشگاه روایت خدمت به ارایه اهم اقدامات انجام شده از جمله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، مرکز ملی تبادل اطلاعات، سامانه پندجره واحد مدیریت زمین، وضعیت حضور کاربران در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های داخلی پرداخت و گزارشی از عملکرد طرح‌ها و سامانه‌های ذکر شده را تشریح کرد.

در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، دستگاه‌ها و سامانه‌های برتر، تعداد دستگاه‌های متصل و خدمات ارایه شده در این پنجره و هم‌چنین روند رو به رشد کاربران وارد شده به این سامانه تبیین شد.

در خصوص مرکز ملی تبادل اطلاعات نیز تعداد دستگاه‌های سرویس‌دهنده، سرویس گیرنده و تعداد کل تراکنش‌ها در دو گذرگاه خدمات عمومی‌دولت الکترونیکی و گذرگاه خدمات دولت الکترونیکی برای بازدیدکنندگان شرح داده شد. سامانه پنجره واحد زمین نیز با معرفی دو زیرسامانه درگاه متقاضیان و سامانه پایش اراضی، خدمات قابل ارایه در این سامانه را در دو بازه زمانی قبل و پس از راه‌اندازی با یکدیگر مقایسه کرد.

در این نمایشگاه، گزارشی از حضور کاربران در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تعداد کاربران روزانه، ماهانه، میزان مصرفی پهنای باند و میزان آمار استفاده‌کنندگان از قابلیت اتصال متقابل برای بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

در خبر دیگری در همین رابطه در دومین روز نمایشگاه روایت خدمت، وعده، وفا که به مناسبت هفته دولت و برای ارایه دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم در حال برگزاری است، انسیه خزعلی معاون رییس جمهوری از دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرد.

وی با حضور در غرفه وزارت ارتباطات با خدمات و فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه آشنا شد و گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام این حوزه را دریافت کرد.
کد مطلب : ۲۸۱۶۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما