۰

قیمت آیفون ۱۳ پرومکس در ایران ۱۵۸ میلیون تومان شد!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
قیمت آیفون ۱۳ پرومکس در ایران ۱۵۸ میلیون تومان شد!
قیمت آیفون ۱۳ پرومکس در ایران ۱۵۸ میلیون تومان شد!

آی‌تی‌من- داستان رجیستر نشدن گوشی‌های اپل از زمان عرضه آیفون ۱۴ موضوع داغ و نگران‌کننده‌ای است که تبعات بسیاری در پی داشته است.

از سال گذشته همزمان با عرضه آیفون ۱۴ به بازار جهانی و ورود این گوشی به بازار کشورمان، اعلام شد که این گوشی رجیستر و در شبکه تلفن همراه کشور ثبت نخواهد شد.

این قضیه مدام در کش‌وقوس بود و هر بار که خبرهای امیدوارکننده‌ای درباره رجیستری این دستگاه به‌گوش می‌رسید، همزمان خبری منتشر می‌شد و امیدها را ناامید می‌کرد.

تابستان امسال با نزدیک شدن به زمان رونمایی آیفون ۱۵، باز هم امیدهای تازه‌ای جان گرفت و گفته می‌شد احتمال رجیستری آیفون ۱۴ و همزمان با عرضه آیفون ۱۵ وجود دارد، اما تقریبا ساعاتی قبل از رونمایی این گوشی، خبری منتشر شد مبنی بر ممنوعیت ورود هر دو گوشی به بازار ایران و به‌این‌ترتیب بود که همه‌ امیدها به ناامیدی گرایید و تقریبا کاربران از دسترسی به نسل جدید آیفون‌های اپل مایوس شدند.

با این حال بسیاری از کاربران اقدام به خرید این گوشی‌ها کردند چراکه کاربران به ترفندهایی برای بازیابی آنتن آیفون دست یافته‌اند.

به‌این ترتیب دو نسل بعد از آیفون ۱۳ به بازار عرضه شده و حالا نسخه‌ای از این گوشی با قیمت نجومی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است؛ آیفون ۱۳ پرومکس نسخه ۲۵۶ گیگابایتی امروز به بالاترین نرخ خود یعنی ۱۵۸ میلیون تومان رسید.

درحالی قیمت آیفون ۱۳ به بالاترین نرخ خود از زمان عرضه به بازار ایران رسیده که هم‌اکنون قیمت دو نسل بعد این گوشی در بازار با کاهش روبه‌رو شده است.

بر اساس لیست قیمت منتشر شده، آیفون ۱۵ پرومکس نسخه یک ترابایتی هم‌اکنون با قیمت ۹۶ میلیون تومان در بازار موجود است، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی ۸۳ میلیون تومان و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۶۶ میلیون تومان قیمت دارد.

اما قیمت آیفون ۱۳ پرومکس نسخه ۲۵۶ گیگابایت ZA به بیش از ۱۵۸ میلیون تومان رسیده و نسخه آبی‌رنگ این گوشی ۱۳۷ میلیون تومان قیمت دارد.

این درحالی‌است که نسخه ۵۱۲ گیگابایتی LAA گلد این گوشی ۱۱۳ میلیون تومان و نسخه ۲۵۶ گیگابایت آیفون ۱۳ پرو با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان در بازار کشورمان موجود است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۲۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما